Ik wil ringtones voor een Samsung (A800) telefoon op mijn wap-site plaatsen. Ik heb echter geen idee wat voor sourcecode daarvoor nodig is. Gewoon een link naar de file maken werkt niet...
Volgens mij ben je een soort van sms server of sms tooltje op je server nodig om hem naar een tel te kunnen sturen.
En anders zip je ze, kunnen mensen ze downloaden en met datakabel inladen.
En anders zip je ze, kunnen mensen ze downloaden en met datakabel inladen.
Het gaat denk ik niet werken aangezien de functie niet in WML zit, je kunt bijvoorbeeld ook niet een link maken die een nummer automatisch belt als je hem kiest, dat kan alleen met enkele Nokia telefoons. Je Samsung telefoon zal het dus moeten ondersteunen, anders heb je pech.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Ik wil niets opsturen naar een telefoon, ik wil met mijn samsung ringtones kunnen downloaden vanaf mijn wap-site.
samsungs ondersteunen dit (t100 en a800 i.i.g.) aleen weet ik niet wat voor code ik op mijn wap-site nodig heb. Ik denk dat ze java gebruiken... maar daar heb ik ook geen code van.
samsungs ondersteunen dit (t100 en a800 i.i.g.) aleen weet ik niet wat voor code ik op mijn wap-site nodig heb. Ik denk dat ze java gebruiken... maar daar heb ik ook geen code van.