<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>
Op 12 november 2000 00:47 schreef PeepPeep het volgende:
Kast: AOPEN KFA miditower 150 Watt: 109,-
MB: MSI KT7 Pro (met Audio): 319,-
Video: Asus V3800 Magic TNT2/M64: 266,- (met TV-out 294,-)
processor: AMD Duron 700: 214,-
koeler: 30,-
Totaal 938,- ex. verzendkstn.
Okee, dan maar een zwaardere/betere videokaart anders kom je niet aan de 1000 piek:
Abit Suliro Geforce2 MX retail: 362,- (zeer goed getest!)
Tsja, door die koeler kom je dan boven de 1000 piek uit..........
En dan nog even overklokken naar 800/850 mHz. en je steekt velen (incl. mij) de ogen uit......
Ik heb als voorbeeld de site van COMPUTER9000 genomen, wellicht kan je elders nog leuker terecht.
Succes![/quote]Thanx, daar heb ik wat aan. Lijkt me wel een goed idee (hopelijk kan ik een hoop op de hcc vinden), hoewel is zo'n kast van 150watt niet een beetje weinig? Ik zie dat ik momenteel 230 watt heb, en als ik ze het hier over 300 watt hoor hebben...
Videokaartje is op zich ook goed, een tv out lijkt me ook wel beter, ik zal nog eens goed rondvragen wat anderen ervan denken. Geluidskaart op MB is iets minder, is hopelijk wel gewoon uit te schakelen? Ik heb daar niet zo'n goeie ervaringen mee. Hopen dat het overklokken een beetje lukt, ik heb ooit wel mijn 486 dx266 overgeklokt naar 80mhz (met een flink blok ijs erop, anders kwam hij niet door het booten heen), maar met mijn cele366 is het nooit gelukt
Nog ff over die videokaart, is het daarmee mogelijk 2 kaarten in je systeem te proppen en daarmee 2 schermen aan te sturen? Of is dat nu met alle nieuwe kaarten mogelijk. Met mijn apg kaart (sis8mb) en voodoo rush pci lukte het in elk geval niet. Of ik moet gelijk zo'n kaartje kopen met 2 uitgangen (zoals die matrox g400)