Toon posts:

fout bij Super Eurofighter 2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb na heel lang zoeken het spel teruggevonden dat ik paar jaar geleden vaak speelde. Maar nu crasht het spel frequent en weet niet goed wat te doen.
Het is een spel dat draait in een dos schermpje.
Ik krijg deze fout:

http://users.pandora.be/neoproject/ef2000.jpg

Mijn systeem is momenteel:
P266Mhz , 256MB SD RAm, windows 98SE (en voodoo 2 kaart).

Ik heb ook al geprobeerd config.sys aan te passen.
Mijn oude config.sys zag er zo uit:

device=C:\WINDOWS\COMMAND\display.sys con=(ega,,1)
Country=032,850,C:\WINDOWS\COMMAND\country.sys

Nu heb ik het veranderd naar :

DEVICE=C:\WINDOWS\HIMEM.SYS
DEVICE=C:\WINDOWS\EMM386.EXE RAM
Country=032,850,C:\WINDOWS\COMMAND\country.sys

De fout blijft nog steeds terugkomen.

Weet er iemand wat de fout kan zijn en hoe ik ze kan verhelpen?

tnx

Verwijderd

Te veel geheugen?? ouwe versies van windows worden niet blij van 256 MB meen ik ergens gelezen te hebben

Verwijderd

Topicstarter
mmm het is windows 98SE en normaal heb ik dat probleem nooit.
Het spel is wel gemaakt voor windows 95 maar weet niet of dat de oorzaak is.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

SA -> SPV :)
Edit:
Ik heb je vraag verplaatst van Software Algemeen naar Spielerij - Problemen & Vragen, waar vragen over spellen beter passen :)

[ Voor 88% gewijzigd door F_J_K op 06-01-2003 15:36 . Reden: SASPV ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
wat betekend SA en wat betekend spv? :(

Verwijderd

had k ook met dat spel, een update moet wonderen doen.. was bij mij wel het geval..

overigens is het een echt superkixke spel alleen heb k nooit de Glide versie kunnen vinden alleen maar die software rendering editie :(

Verwijderd

Topicstarter
het probleem is nog steeds niet opgelost :/

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:34
Verwijderd schreef op 16 januari 2003 @ 16:57:
het probleem is nog steeds niet opgelost :/
Zou je misschien nog een keer een plaatje van de error kunnen uploaden? Want de link doet het niet meer.

The devil is in the details.

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05:14

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 15:34:
had k ook met dat spel, een update moet wonderen doen.. was bij mij wel het geval..

overigens is het een echt superkixke spel alleen heb k nooit de Glide versie kunnen vinden alleen maar die software rendering editie :(
Voor Glide moet je de DOS versie hebben. :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Voor Glide versie heb je EF 2000 origineel nodig, dan de uitbreiding Tactcom en daarna moet je Graphics+ downloaden (of misschien zit die bij Tactom, dat weet ik niet meer). Zelf heb ik nooit EF 2000 origineel onder een DOS venster in Windows werkend gekregen, dat gaf altijd foutmeldingen. Ik ben overgestapt op F22.

DiD heeft na EF 2000 (en heel veel EF 2000 versies, zoals evolution, super EF 2000, EF 2000 V2.0) F22 ADF, de expansie daarop genaamd Red Sea Operations en F22 TAW gemaakt. Daarna zijn ze opgekocht door Rage en hebben ze Eurofighter Typhoon en Eurofighter Icebreaker gemaakt. F22 ADF en F22 TAW hebben grotendeels dezelfde feeling als Eurofighter 2000, maar die is verloren gegaan bij de Typhoon series. De GFX in F22 zijn heel erg mooi en die zou beter moeten werken op nieuwe systemen dus misschien is het handig als je ergen F22 op de kop tikt.

[ Voor 32% gewijzigd door TweakerNummer op 17-01-2003 16:46 ]

Pagina: 1