Press any button... "Where is the 'any button'?!"
[ Voor 36% gewijzigd door hullepim op 06-01-2003 15:17 ]
winNT -> props van ide/atapi comtrollers ook in device manager...
[ Voor 6% gewijzigd door boesOne op 06-01-2003 15:17 ]
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Ik was het ff kwijt, was aan het zoeken-boesOne- schreef op 06 januari 2003 @ 15:17:
win9x -> props van je DVDspeler in device manager
winNT -> props van ide/atapi comtrollers ook in device manager...
Verwijderd
offtopic--> had ik het maar niet opgelost dan hoefde ik ook niet marco borsato aan te horen bij het testen
Ultra DMA mode 2.
[ Voor 151% gewijzigd door xtreme_lunatic op 06-01-2003 15:21 ]
[ Voor 4% gewijzigd door xtreme_lunatic op 06-01-2003 15:23 ]
Verwijderd
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 15:26 ]
Ik hoef hem al niet meer, ik heb hem alxtreme_lunatic schreef op 06 januari 2003 @ 15:28:
Ok ik stuur wel ff een mail.
ik een Asus, stottert ook als ik niet alle achtergrond programmas afsluit.
(1GHZ Athlon, 256MB, voldoende swap en hd space, Geforce2MX)
[ Voor 9% gewijzigd door sh4d0wman op 06-01-2003 15:57 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ja, adem halen en rustig aan doen en er rustig naar kijken.xtreme_lunatic schreef op 06 January 2003 @ 15:42:
Met Power DVD stottert hij net zo hard. Weet iemand nog iets anders waaraan het kan liggen?
Binnen 10 minuten vraag je om PowerDVD, daarna heb je hem al........ en daarna heb je hem ook al uitgebreid getest.
Doe dat nu nog eens en dan rustig aan met meerdere DVDs etc etc.
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Verwijderd
welk OS draai je? en hoeveel programmas draaien er op de achtergrond(in geval van XP hoeveel processen)
Met de StarWars: EP2 stottert hij wat minder, maar is nog niet lekker kijken.
[ Voor 33% gewijzigd door xtreme_lunatic op 06-01-2003 16:13 ]
[ Voor 13% gewijzigd door xtreme_lunatic op 06-01-2003 17:13 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica
Waarschijnlijk heb je je (IDE) DVD speler aan een Promise of Highpoint Ultra 100/133/RAID controller hangen. Die zijn daar niet voor geschikt. Hang hem eens aan je Primaire of Secondaire IDE controller op je moederbord.xtreme_lunatic schreef op 06 januari 2003 @ 16:47:
Mijn DVD speler zou een Lite-on moeten zijn. Weet iemand of dit JMLS DVD-ROM LTD-165H SCSI CdRom Device ene kan zijn? En waarom staat er SCSI achter?
Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT
Hardstikke bedankt, hij doet het nou perfect!!!!! Iedereen bedankt!!!!!!!!yGiDoRp schreef op 06 January 2003 @ 23:43:
[...]
Waarschijnlijk heb je je (IDE) DVD speler aan een Promise of Highpoint Ultra 100/133/RAID controller hangen. Die zijn daar niet voor geschikt. Hang hem eens aan je Primaire of Secondaire IDE controller op je moederbord.