In IE5 lijkt het heel moeilijk om een onload event aan een window te hangen.
Ik moet nl als een bepaald frame helemaal geladen is de inhoud van dat frame gebruiken voor een ander frame.
Het werkt wel in IE6 en Moz, door gewoon in het hoofddocument frame onload= te zetten. Dit werkt alleen niet in IE5.
Ik zou dmv een script dit kunnen doen: top.frames[1].onload=functie;
Dit werkt niet in IE5.
top.frames[1].document.body.onload werkt maar 1 keer. Dat kan ik me wel voorstellen, want als in die window iets nieuws wordt geladen, dan is de body verdwenen en ook die event listener.
Ik begin dus te denken dat er geen enkele manier is om in IE5 een onload event aan een frame te hangen.
Weet iemand nog een oplossing?
Schematische tekening:
------------------------------------------------------|
frame1 link met target=frame2 |
|
frame2 onload=functie (werkt niet in IE5) |
|
|
Ik moet nl als een bepaald frame helemaal geladen is de inhoud van dat frame gebruiken voor een ander frame.
Het werkt wel in IE6 en Moz, door gewoon in het hoofddocument frame onload= te zetten. Dit werkt alleen niet in IE5.
Ik zou dmv een script dit kunnen doen: top.frames[1].onload=functie;
Dit werkt niet in IE5.
top.frames[1].document.body.onload werkt maar 1 keer. Dat kan ik me wel voorstellen, want als in die window iets nieuws wordt geladen, dan is de body verdwenen en ook die event listener.
Ik begin dus te denken dat er geen enkele manier is om in IE5 een onload event aan een frame te hangen.
Weet iemand nog een oplossing?
Schematische tekening:
frame1 link met target=frame2 |
|
frame2 onload=functie (werkt niet in IE5) |
|
|