Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Case voor luie modders

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat ff bij powerline te kijken en toen viel mijn oog op dit kastje.

http://shop.powerline.nl/s/iinfo.php?art_code=CA320048

Aangezien hij inkoop zeker niet duur is en ik niet zo handig met de dremel en ik ook nog een tikje lui ben heb ik hem maar meteen besteld ook meteen een groene neonlamp erbij besteld om het compleet te maken. ik zal van de week als ik hem heb meteen picz posten van het resultaat. en misschien is dit kastje ook nog wel intressant voor andere tweakers overigens staat hij ook in de pricewatch als :

SP Miditower ATX 6063-1, USB, Audio.

• -JB-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:50
mooi kasje :), maar ik mod hem toch echt liever zelf :)

Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:49

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

teveel premod! :(

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• FlotterPower
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-11 00:06

FlotterPower

Boxy Brown

leuk dinkje maar ik mod liever zelf

(niet duur trouwens)

I don't want no cake, I want me some pie!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 15:59
Mooi ding. Zeker als je te lui bent om er zelf een te maken! En dat is hier dan ook het geval!

Ik vind alleen dat raam niet mooi. Hij zou een stuk groter naar beneden moeten gaan in plaats van naar voren. Nu zie je de bays in plaats van je PCI kaarten, zonde.

En dan ook nog die rare ventilatie gaten onder het raam!

Maar de kleur staat me wel aan.

Verwijderd

ik zag hem bij powerline staan nou ik vind hem niet eens mooi alleen maar nep sorry maar dat is mijn mening

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 14:38:
ik zag hem bij powerline staan nou ik vind hem niet eens mooi alleen maar nep sorry maar dat is mijn mening
Maakt niet uit ieder zijn eigen mening hoor!

En hij hoeft maar tot augustus want dan is mijn pceetje afbetaald en koop ik toch weer een ander !!! (ik heb graag iets nieuws)

Verwijderd

Raar.

Toennie gesubmit werd als casemod vond iedereen 'm mooi, funky, goed afgewerkt etc. :)
Nu blijkt dat je 'm gewoon zo kan kopen is 't niet mooi meer ?

Verwijderd

ik hoop dat er niet teveel van die cases komen, anders weet je niet eens meer wat nou echt door iemand zelf gedaan is. Maar gelukkig kan ik het nu nog wel zien :)

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik vind hem ech lelijk, en zo is toch de lol van het modden eraf.

Verwijderd

volgens mij is er ook een aopen kast in het zwart met paarse of blauwe ccfl licht ook een kleine raampie. misschien is die wel mooi voor jou ?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 14:47 ]

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 14:45:
Raar.

Toennie gesubmit werd als casemod vond iedereen 'm mooi, funky, goed afgewerkt etc. :)
Nu blijkt dat je 'm gewoon zo kan kopen is 't niet mooi meer ?
Tuurlijk het ziet er netjes uit, maar het komt dan ook uit een fabriek waar ze professionele plaatbewerkingsmachines hebben die duurder zijn dan een auto. Met zulke machines kan ik een kast bouwen die 10 keer mooier is :) Het gaat er juist om dat je met beperkte middelen iets maakt en dat je er je eigen creativiteit in stopt :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Topicstarter
Demoniac schreef op 06 January 2003 @ 14:52:
[...]
Tuurlijk het ziet er netjes uit, maar het komt dan ook uit een fabriek waar ze professionele plaatbewerkingsmachines hebben die duurder zijn dan een auto. Met zulke machines kan ik een kast bouwen die 10 keer mooier is :) Het gaat er juist om dat je met beperkte middelen iets maakt en dat je er je eigen creativiteit in stopt :)
maar ik gaat wel zelf mijn kabels etc afwerken verlichte fans zelfmaken misschien zelf mijn cables wel rounden etc. ik ben alleen niet zo handig met dremeltjes en gaatjes boren etc. en ik had zelf mijn drives al zilver gespoten want spuiten gaat me wel erg goed af. dus het is niet zoo dat ik niks zelf ga doen ik vermijd alleen de dingen waar ik zelf niet goed in ben.

Verwijderd

Mooi ding hoor.

Verwijderd

we hebben er zo 1tje bij ons in de shop staan als showmodel :) best een aardig ding maar erg low budget alles is van simpel plastic en staal.

beetje casemodder doet het zelf lijkt me :)

Verwijderd

Tuurlijk.

Maar ik zou 't ook een beetje vreemd vinden als overklokkers je gaan afzeiken omdat je simpelweg gewoon een snellere pc koopt :)

Neuh, casemodden is een leuke hobby,
maar ik zie niks mis met kastjes aanbieden waar al een lampje / kijkdoos-raampje inzit.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
* BasieP begint steeds grotere hekel te krijgen aan dit soort kastjes

je bent tegenwordig niet eens meer origineel met een window
als die rijke luiszoontjes kopen die dingen gewoon

je bent niet meer 1337 als je usb en headphone aansluiting voor in je kast heb, want dat zit er tegenwordig gewoon in

zelfs ccfl's worden er al standaard bij verkocht.
lamers :r

* BasieP blijft het mooi zelf doen. nothing beats the adrenaline buzz of modding your own case :)

[ Voor 5% gewijzigd door BasieP op 06-01-2003 16:26 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

i fully agree met BasieP die pre mods beginnen me de keel uit te hangen..
Mensen.. doe et ZELF.. het is veel leuker en je leert er enorm van.. en je hebt dan nog iets om trots op te zijn als mensen vol bewondering naar je case zitten te gluuren

Verwijderd

JA!

En je bent ook niet meer l33t als je meer dan 1MB geheugen hebt !
Of een hardware-3d-accelerated videokaart !
of een geluidskaart !

Ik heb zelf nog m'n eerste Covox-compatible geluidskaart in elkaar gesoldeerd !
(Die kon je dan op je printerpoort hangen..)

Ik was l33t toen ik als enige in de buurt een originele adlib-kaart in mn XT had hangen;
nu hebben al die rijkeluiszoontjes allemaal geluidskaarten !

Stelletje lamers met jullie snelle pc's, prebuilt-geluidskaarten, videokaarten etc. !

Ik heb nog door te stunt-coden 16 kleuren uit mn 4-kleuren CGA-kaart gekregen;
nu kopen die lamers gewoon kaarten met 16.7M kleuren...

Zucht, die goeie ouwe tijd toen je nog speciaal was met je pjoeter...

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 16:42 ]

Verwijderd

ja zo kan ik t ook..tsss
en dan lekker meedoen aan casemodcontests...die van mij is goed gelukt he...

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-11 14:32

Goku33

Ownage!

Kan je net zo goed naar www.voyeurmods.com gaan, hebben ze een case die daar wel wat van weg heeft (vexx).
Die is laatst een keer op t.net in het nieuws voorgekomen, die is naar mijn mening mooier.

Verwijderd

Topicstarter
Goku333 schreef op 06 januari 2003 @ 16:45:
Kan je net zo goed naar www.voyeurmods.com gaan, hebben ze een case die daar wel wat van weg heeft (vexx).
Die is laatst een keer op t.net in het nieuws voorgekomen, die is naar mijn mening mooier.
ja maar deze kast kost me maar 45.22 inc btw. dus hij is nog goedkoper als onze standaardkasten !!!! heerlijk die inkoopprijzen.

• Cannondale
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-11 16:31
Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 18:26:
[...]

ja maar deze kast kost me maar 45.22 inc btw. dus hij is nog goedkoper als onze standaardkasten !!!! heerlijk die inkoopprijzen.
Das wel heel voordelig, ik zou zelf geen pre-mod kopen. Maar wat kun je voor dat geld verwachten? Ook al is het inkoop: er zit een 350 Watt PSU in, een fatsoenlijke PSU kost al net zoveel als het geheel.

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Euh, en het nut van dit topic is...?

Bedankt voor de mededeling zullen we maar zeggen. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.