Toon posts:

Gedownloade website wordt niet goed weergeven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een complete website (www.utrecht.nl) zo'n 170 mb gedownload met quadweb. Maar wanneer ik deze nu offline bekijk in de browser worden verschillende menu's niet goed weergegeven. Waardoor komt dit en hoe kan ik dit verhelpen? Mij is vertelt dat ik een soort server moet installeren op mijn computer, kan dit en waar kan ik dit proggie downloaden?
Alvast bedankt

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:50
Als het alleen HTML is, dan moet het offline ook werken; controleer of er geen 'harde' verwijzingen naar een source op Internet in staan.

Zodra er echter iets als PHP of ASP wordt gebruikt, kan je het niet lokaal draaien, ook niet als je een server hebt: je komt namelijk nooit bij de originele PHP/ASP/whatever-bestanden

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij staan er wel asp bestanden in, is er ook geen andere oplossing

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 14:20:
Volgens mij staan er wel asp bestanden in, is er ook geen andere oplossing
aangezien serverside scripts eerst op de server wordt geparsed en vervolgens naar de browser (of wget of ander programma) gestuurd is variabele code dus fixed geworden. In de meeste gevallen zijn gedownloade sites die serverside scripting gebruiken onbruikbaar :)

edit:
meestal is dit omdat de url's worden opgebouwd uit variabelen, waarvan jouw browser geen flauw idee heeft wat deze ermee moet doen, maar de scripts van de webserver er wel raad me weten. Helaas krijg je de scripts er meestal niet gratis bij B)

edit 2:
code:
1
2
3
4
5
<a href="http://www2.utrecht.nl/smartsite.dws?id=5505">

<APPLET code=XeoMenu.class width=155 height=366 alt="Java applet">

<a href="http://www2.utrecht.nl/smartsite.dws?id=250">

dit soort dingen dus. Vergeet dat downloaden maar :D

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 14:28 . Reden: alcoholpercentage: ]

Verwijderd

Topicstarter
Oke, bedankt voor de informatie