Als ik mijn PC aanzet, dan doet het toetsenbord het soms niet. Ledjes gaan niet aan, ik kan niks tikken. Het is een PS/2 toetsenbord. Probleem ligt niet aan het toetsenbord, want daar heb ik er 3 van getest. Ik heb een verloopplugje er tussen (van 'oude' toetsenbord naar ps/2, ik wil geen irritante windowstoetsen) en daar heb ik er ook 2 van getest. Machine start verder moeiteloos op zonder een foutmelding.
Soms als de PC aanzet dan brandft er 1 van de 3 leds en die krijg je dan ook niet uit. Of alle ledjes gaan knipperen en de pc gaat piepen net alsof de keyboard buffer vol zit. PC moet dan uit/aan gezet worden.
Moederbord is een MSI KtT Turbo2. Dus mijn logische conclusie is dat het aan het moederbord ligt. Maar wellicht heeft iemand anders nog een ander ideetje, voordat ik hem weer terugbreng naar de winkel en weer in de rij moet staan en etc..
Soms als de PC aanzet dan brandft er 1 van de 3 leds en die krijg je dan ook niet uit. Of alle ledjes gaan knipperen en de pc gaat piepen net alsof de keyboard buffer vol zit. PC moet dan uit/aan gezet worden.
Moederbord is een MSI KtT Turbo2. Dus mijn logische conclusie is dat het aan het moederbord ligt. Maar wellicht heeft iemand anders nog een ander ideetje, voordat ik hem weer terugbreng naar de winkel en weer in de rij moet staan en etc..
Live every day, as if it's your last one