Toon posts:

Pioneer DV-444-S regiovrij maken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op sommige forums ook al gelezen dat deze soms standaard regiovrij is? Weet iemand hoe je deze anders zelf regiovrij maakt?

Verwijderd

Ben ik ook wel benieuwd naar, de trucks die ik tot nu toe heb gelezen werken allemaal niet. Heb ook geen zin om 'm weg te brengen om er een andere chip in te laten zetten.

Ik wacht in spanning mee af ....

Verwijderd

Pioneers kun je gewoon in de winkel laten doen. Tis software-matig.

• Airpower
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:52

Airpower

Feel the Power!

Kan je het niet zelf doen?

Verwijderd

Topicstarter
Tja, als het softwarematig te doen is, wil ik het graag zelf doen, heb al gezocht op internet, maar het enige wat ik kan vinden is sites waar je kant en klaar een regiovrije speler kan kopen, is de DV-444-S nu trouwens wel of niet progressive scan?

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
de 444 is niet progressive. Dat is de 757, die is progressive.

Verwijderd

Topicstarter
tja, dacht ik al, maar goed, is wel een topspelertje, nu alleen nog even regiovrij

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:59

mno

Voor zover ik ooit eens gehoord heb wordt deze speler via een kabel aan een PC verbonden om regiovrij gemaakt te worden. Zal dus wel een soort bios-flash zijn maar dan niet via een CD.

Gewoon rösti

• Scarp
  • Niet online
Op www.jvb.nl staan twee aanpassingen voor de 444, eentje waar je moet solderen (wordt aangeraden om door de winkel zelf te laten doen) en eentje waar je gewoon een klein chipje in een service port moet stoppen (heb ik ook op m'n onkyo). Kosten zijn 74 euro (ex btw en verzendkosten).

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Scarp schreef op 06 January 2003 @ 20:22:
Op www.jvb.nl staan twee aanpassingen voor de 444, eentje waar je moet solderen (wordt aangeraden om door de winkel zelf te laten doen) en eentje waar je gewoon een klein chipje in een service port moet stoppen (heb ik ook op m'n onkyo). Kosten zijn 74 euro (ex btw en verzendkosten).
Kun je eigenlijk net zo goed een low-budget speler erbij kopen en die op regio 1 zetten.... Voor 90 euro heb je er al 1.

Laatst bij de Aldi al voor €50!!!!! helaas had ik die actie gemist :(

• Scarp
  • Niet online
Kan ook, maar dat het lowbudget is zie je er wel aan af.
Pagina: 1