Ik ben met een php scriptje bezig waar ik een bepaalde mee wil geven naar de volgende pagina om daar gebruikt te worden.
Echter de waarde wordt niet mee genomen, ik snap niet precies waarom.
De links werken wel, echter bij de eerste optie heb ik erbij gezet om te testen:
&custcate=billing
Op de pagina waar de link uit komt gebruik ik roep ik de waarde weer op.
Er zou moeten komen staan:
waarde is: billing
Echter dat billing komt er niet te staan, ik zal wel iets verkeerd doen maar ik zie niet wat er niet goed aan is.
Echter de waarde wordt niet mee genomen, ik snap niet precies waarom.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Echo "<center>"; Echo "<form name=\"form\">"; Echo "<select name=\"site\" size=1 onChange=\"javascript:formHandler()\">"; Echo "<option value=\"\">"._SUPPORTLINK.""; Echo "<option value=\"modules.php?name=$module_name&file=index&custcate=billing&func=support\">"._SUPPORTLINK1.""; Echo "<option value=\"modules.php?name=$module_name&file=index&func=support\">"._SUPPORTLINK2.""; Echo "<option value=\"modules.php?name=$module_name&file=index&func=support\">"._SUPPORTLINK3.""; Echo "<option value=\"modules.php?name=$module_name&file=index&func=upload\">"._SUPPORTLINK4.""; Echo "<option value=\"modules.php?name=$module_name&file=index&func=support\">"._SUPPORTLINK5.""; Echo "</select></form></center>"; |
De links werken wel, echter bij de eerste optie heb ik erbij gezet om te testen:
&custcate=billing
Op de pagina waar de link uit komt gebruik ik roep ik de waarde weer op.
code:
1
| echo "waarde is: $custcate"; |
Er zou moeten komen staan:
waarde is: billing
Echter dat billing komt er niet te staan, ik zal wel iets verkeerd doen maar ik zie niet wat er niet goed aan is.