Neverwinter Night's probje

Pagina: 1
Acties:

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
ik heb het volgende probleem met neverwinter nights',

ik zit in hoofdstuk 2,
ik alle gebieden al helemaal uitgekamd en alle quest gecompleted
maar nou moet je dus naar luskan, maar die poort zit dus dicht.

daarvoor moest je dan 2 stuks bewijs leveren aan aribeth waarin de plaats van de cult vermeld werden,nou heb ik adt gedaan maar ben toen niet gelijk naar luskan gegaan, maar kwam erachter dat er nog een sidequest was die ik nog niet had gedaan dus wilde ik die eerst doen...

kom ik even later bij de poort naar luskan zit die nog lekker dicht.
dus ik weer terug naar aribeth loopt ze te zeiken of ik nog iets nieuws heb ontdekt... 8)7 |:(

dus nou heb ik da bewijs al aan haar gegeven maar ze doet net alsof dat niet zo is....
dus kan nu niet verder (bewijs ligt btw ook niet in die tempel waar alle belangrjike shit terug hoort te komen)

iemand enig id hoe ik dan nu die poort door moet komen???

((((heb btw de eerste versie, zit geen patch op))))

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Verwijderd

draai de patch eens ;)

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
ja maar das dus een 2e probleempje want ik heb beetje ruzie met kpn en dus geen i-net....
zit nou op school en die patch is 14.2 mb ...dus op floppy zetten gaat beetje lastig....

((anders had ik da natuurlijk allang gedaan......)))

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Laat iemand een CD-R(W) branden met die patch erop?

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
tja als er een mogelijkheid was geweest om aan die patch te komen had ik dat natuurlijk allang gedaan, maar ben nogal pissed dat het niet werkt en vind het raar dat het lijkt alsof het alleen bij mij zo is want ik heb op allerlei forums gekeken maar niemand heeft dit probleem....

dus kan toch in princiepe niet aan die patch liggen??? anders had dat ook wel in het lijstje gestaan met opgeloste bugs.....

• Mohy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-01 14:32

Mohy

Star Citizen

Probeer eens te praten met Aarin Gend (die gast die naast haar staat. Doet wonderen :)

Si vis pacem, para bellum

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Mohy schreef op 06 januari 2003 @ 20:48:
Probeer eens te praten met Aarin Gend (die gast die naast haar staat. Doet wonderen :)
En mocht je dat gedaan hebben moet je de guard van luskan wall niet kelen natuurlijk ;)

TMAXTINT

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
ja met aarin gend heb ik al gepraat en ook die 2 wachter liggen nog niet in stukjes...

maar las ergens anders dat als je hebt gecheated dat je dan ook niet naar het volgende hoofdstuk kan..

nou niet gelijk allemaal beginnen te schreeuwen en te piepen dat cheaten zielig is want daar ben ik het volledig mee eens, maar toen ik op een gegeven moment level 15 werd drukte ik te snel een paar x op ok en kwam er te laat achter dat ik op sorcerer had lopen douwe in plaats van op wizard.....

dus toen heb ik een cheat gebruikt om een level eraf te halen en er vervolgens weer een bijgedaan om deze x wel voor wizard te drukken...ik blij dat ik dan toch nog dat level kon behoude en niet met 1 level sorcerer spells zat opgescheept...

maar nu kan ik dus nie meer verder... klopt dit hele verhaal dat je niet naar een volgend hoofdstuk kan als je hebt gecheat????? en zo ja, wat kan je er dan aan doen???? of betekend dit dat ik weer helemaal opnieuw moet beginnen??? :r

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

er was toch ook een groot topic van?(als iemand dus dat topic nog ergens weet te vinden...dan wil ik graag weten waar) ik loop al een hele tijd te zoeken maar kan niks vinden, het gaat erom dat ik geen textures heb op mmijn poppetjes ze zien er glimmen/grijs uit

Ik heb het spel vanmiddag geinstaleert
verder werkt wel alles
ik heb onderstaande sig met sp en 30.82 drivers

[ Voor 13% gewijzigd door Waterlelie op 13-01-2003 20:12 ]

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:34
Waterlelie schreef op 13 januari 2003 @ 20:06:
er was toch ook een groot topic van?(als iemand dus dat topic nog ergens weet te vinden...dan wil ik graag weten waar)
Bedoel je soms deze: Het grote NWN ervaringen/hulp topic 1 **Spoilers** ?
Het is geen problemen topic ofzo, maar wel een groot NWN topic :)

The devil is in the details.

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
da grote topic is natuurlijk wel zeer leuk maar weet er ook iemand of dat verhaal van mij klopt (paar posts terug) ????

heb natuurlijk weinig zin om helemaal opnieuw te beginne..... :r

Verwijderd

zit je nogsteeds vast? :P
kan iemand niet ff de stappen achter elkaar zetten die normaal gesproken zoudn moeten werken? dus Aarin Gend praten, dan naar die Guard? en dan? (heb zelf alleen maar zitten modden eigenlijk)
als dat niet werkt, toch maar ff de patch zien te regelen en als dat niet werkt heb je behoorlijk pech ;)
Pagina: 1