Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[VRAAG] 60mm LED Fan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een (web)winkel ( het liefst in NL ) die 60mm Fan's levert met LED's. Het liefst blauwe maar dat kan ik zelf ook nog wel veranderen.

Eventueel een 60mm Transparante Fan zou ook al geweldig zijn.

Een 70mm zou ook al toppie zijn maar een 80mm ( vrij standaard ) past niet. Dit vooral door de diepte van 25mm. Een 80mm FAN met bijvoorbeeld 15mm diepte zou ook goed zijn.

Iemand die me kan helpen ? Ik heb echt alle winkels die ik ken in mijn favorieten en hier bezocht maar kan nergens iets vinden.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 13:43 . Reden: update-je ]

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 12:55
Ik heb nog geen 60mm transparante fans gezien, en ook niet met LEDs...

Maak anders de bladen van een 60mm fannetje wit en mod er zelf wat LEDs in! :)

Verwijderd

Topicstarter
het wit verven van een fan lijkt me niet echt een top idee. iemand anders ?

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 12:55
waarom niet? Als je een spuitbus pakt is het zo gebeurt (haal wel eerst de fan uit z'n huisje, dan krijg je geen druppels tussen fanbladen en behuizing).

Met verf uit een pot / tipp-ex moet je het niet doen, dan kan je de fan makkelijk uit balans halen door klodders / te dikke laag...

Enige oplossing d8 ik, en je bent een MODder of je bent het niet! :9

Verwijderd

Ik heb mijn fan gewoon wit gespoten, 4 roode leds erin gezet en in mijn case geplaatst. Opzich ziet het er wel leuk uit, maar je kunt beter extra felle led's pakken dan die normale, want bij normale led's zie je alleen een roode gloed...

Verwijderd

Topicstarter
ik heb "Ultra Bright" 3mm LED's dus ik vind da ze fel genoeg moeten zijn. Ik zal er eens over nadenken, hoopte alleen dat er een makkelijkere manier was.
Pagina: 1