Ik vind het zo jammer dat je als topic starter niet meer kunt reageren op het laatste berichtje van een moderator. Kan hier iets aan gedaan worden? Voorstel: geef de topic starter nog een mogelijkheid om een bericht te sturen naar zijn topic als het topic op slot is gezet. Moet toch makkelijk te programmeren zijn?
Makkelijk te programmeren; ja. Willen we dat? Nee.
wat is dan het nut van een slotje?
als je topic onterrecht dicht is kan je altijd een modje mailen
als je topic onterrecht dicht is kan je altijd een modje mailen
Kun je nog beter even een mailtje sturen naar de mod
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Dat kan ook wel.... gewoon mailtje sturen naar de betreffende moderator. Mocht het een toegevoegde waarde hebben laat ie alsnog jouw een laatste reply plaatsen door het topic even open te gooien.
Even overleggen dus
Even overleggen dus
edit:
hmmm... weereens te laat. Damm 56k6
hmmm... weereens te laat. Damm 56k6
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 13:13 ]
Zo'n slot zit er inderdaad op om ervoor te zorgen dat er geen replys meer komen, aangezien de topicstarter in de meeste gevallen een verkeerd topic opend.
Als dan nou net de topicstarter zou reageren zou er, gok ik, zomaar extra scheld-posts komen. Aangezien vaak users met slotjes op hun topic geen meestal goede users zijn, kun je dat wel zien aankomen..
Als dan nou net de topicstarter zou reageren zou er, gok ik, zomaar extra scheld-posts komen. Aangezien vaak users met slotjes op hun topic geen meestal goede users zijn, kun je dat wel zien aankomen..
🌞🍃
Ik heb verder geen klachten, maar was gewoon een idee dat in mij opkwam. Doe er wat mee (of niet). Tips zijn toch altijd welkom? En daar is dit forum voor.
Ik ben best braaf hoor.DataBeest schreef op 06 januari 2003 @ 13:16:
Zo'n slot zit er inderdaad op om ervoor te zorgen dat er geen replys meer komen, aangezien de topicstarter in de meeste gevallen een verkeerd topic opend.
Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 13:16:
Ik heb verder geen klachten, maar was gewoon een idee dat in mij opkwam. Doe er wat mee (of niet). Tips zijn toch altijd welkom? En daar is dit forum voor.
Tips zijn ook welkom maar ik zie zelf de toegevoegde waarde niet echt?
Tja, ik vind het soms zo bot afgekapt zo'n topic met een slotje. Vandaar. Soms krijg ik het idee dat een moderator niet goed leest wat er in een topic staat en gaat het slot er te snel op. Ik krijg zelf ook wel eens een slotje en dan wil ik altijd wel iets kwijt nog, maar dat kan dan niet meer. Ik denk dat meerdere mensen dat wel hebben. Correct me if I am wrong.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 13:29 ]
De moderators lezen wel degelijk.
In het geval dat het echt onterecht is dan zal er niet moeilijk over worden gedaan om het topic te heropenen.
Maar in 29 van de 30 gevallen kun je er rustig vanuit gaan dat het terecht was.
In het geval dat het echt onterecht is dan zal er niet moeilijk over worden gedaan om het topic te heropenen.
Maar in 29 van de 30 gevallen kun je er rustig vanuit gaan dat het terecht was.
Deze bedoel je zeker? Gezocht: Socket A moederbord met RAID, firewire en LAN Indien ja, zie m'n sig
(en ik ben toch niet bot?)
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dan zou je dus een discussie krijgen in het topic over waarom je topic op slot is e.d.. Stel dat het dus weer open zou gaan is het topic helemaal bevuild door die reply's.Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 13:27:
Tja, ik vind het soms zo bot afgekapt zo'n topic met een slotje. Vandaar. Soms krijg ik het idee dat een moderator niet goed leest wat er in een topic staat en gaat het slot er te snel op. Ik krijg zelf ook wel eens een slotje en dan wil ik altijd wel iets kwijt nog, maar dat kan dan niet meer. Ik denk dat meerdere mensen dat wel hebben. Correct me if I am wrong.
Daarom kun je dan inderdaad de mod het beste emailen.
Dat valt niet altijd van iedereen te zeggen die regelmatig een slot op z'n topic heeft
🌞🍃
Minder klaagtopics in LA, lijkt me. Ik zie hier vaak mensen klagen die graag nog een laatste woordje in hun topic zouden willen zeggen, maar dat niet kunnen wegens een slotje.IceStorm schreef op 06 January 2003 @ 13:25:
[...]
Tips zijn ook welkom maar ik zie zelf de toegevoegde waarde niet echt?
Verwijderd
ik vind het een goed idee, mits idd de scheldsalvo's wegblijven. de gebruiker zijn laatste woord. minder in LA, en evt. een heropening als de mod het laatste woord leest.
Kvind het niet echt een goed plan, aangezien mensen dan met een mod gaan communiceren in die draad. Doe dat, zoals Abbadon zegt, gewoon via mail.
Rechtentechnisch is het trouwens zo in te stellen, maar dat is even besides the point
Rechtentechnisch is het trouwens zo in te stellen, maar dat is even besides the point
Als je echt nog 1 ding toe te voegen hebt na een slotje (hoewel mij dat erg raar lijkt) dan zal er heus wel een modje bereid zijn om jou die mogelijkheid te gegeven daarvoor, wederom: neem contact op met de desbetreffende modVerwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 23:27:
ik vind het een goed idee, mits idd de scheldsalvo's wegblijven. de gebruiker zijn laatste woord. minder in LA, en evt. een heropening als de mod het laatste woord leest.
Vooruit dan, alles wat gezegd moet worden lijkt al gezegd te zijn
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.