Ik wil een frameset maken welke te resizen is middels een spiltbar. Dit wordt door de meeste browsers gewoon goed ondersteund. Echter de bordercolorkomt niet altijd goed door als van de betreffende frames de Frameborder op "no" wordt gezet. Hetvolgende stukje html werkt dan in IE perfect, maar Netscape/mozilla houdt de border gewoon wit in plaats van de Bordercolor die ik geef:
Wellicht is het gewoon niet mogelijk in netscape (gezien hetgeen ik erover kan vinden: niks), maar misschien is er gewoon een oplossing voor. Kan iemand me hiermee helpen?
code:
1
2
3
4
5
| <frameset cols=240,* border=25 frameborder="yes"
bordercolor="#264c8a">
<frame name=testframe1 src="1.htm" scrolling=no frameborder="no">
<frame name=testframe2 src="2.htm" frameborder="no">
</frameset> |
Wellicht is het gewoon niet mogelijk in netscape (gezien hetgeen ik erover kan vinden: niks), maar misschien is er gewoon een oplossing voor. Kan iemand me hiermee helpen?
edit:
ow ja... de Frameborders aanzetten in de frames zelf lost het probleem wel op, maar dan krijg ik dus sunken edges die ik niet wil zien
ow ja... de Frameborders aanzetten in de frames zelf lost het probleem wel op, maar dan krijg ik dus sunken edges die ik niet wil zien
[ Voor 17% gewijzigd door mOrPhie op 06-01-2003 13:01 ]
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.