RUNE! niemand die het speelt?

Pagina: 1
Acties:

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
mensen mensen, dit spel is echt super gaaf, ijsschotsen die instorten als je er over heen loopt, en mega verschillende scenario's, zoals: onderwater, in grotten, door ruines, onderdegrond bij lava, kastelen, dwergen grotten in een bert, besneeuwde bergen, kasteel achtige steden, en door bos en rivieren, etc. etc., en dan de vele tegenstanders, van krabben, en reuze krabben tot zombies en dwergen, om maar een klein aantal te noemen, in dit spel zie je echt wat de UT engine aan kan, niet normaal meer, voor degene, die verstandig waar het spel te down.. te kopen, geef je mening erover,

thx..

Verwijderd

Het zal wel aan mij liggen hoor, maar ik heb de demo gedownload en ik vond de singeplayer lvl's ontzettend lineair, dus dat viel meteen af.

Verder vond ik het hakken ook niet echt tactisch en interessant, zoals het bijv wel is bij Die by the Sword.

Nou moet ik bekennen dat ik het niet echt lang heb gespeeld, dus ik kan het mis hebben.

Ik ben wel benieuwd naar Blade/Severance

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Ik heb em uitgespeeld, en vond hem wat te eentonig.

Niet op voorraad.

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
ik ben d'r net aan begonnen, is wel leuk, heel mooi vooral, de omgevingen e.d. , maar d'r moeten toch wel ff snel wat vikings komen die ik mag neerslaan anders wordt het wel beetje te saai....

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Verwijderd

Ohw ja Rune dat wordt lekker hakken met zwaarden enzo :9

maar goed ik loop wat achter, moet nog een hoop andere dingen downloade :o >:) *D

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>in dit spel zie je echt wat de UT engine aan kan[/quote]Het spel lijkt me ook wel leuk.
Ik heb veel Deus Ex gespeeld (Wereldspel bdw) maar die UT engine liep nou niet echt spectaculair op mijn systeem, is dat net zo bij Rune, of valt het mee?

PIII450@630
BX-Master
128 MB Cas 2
CL Geforce DDR 133/360
28 gig Seagate Barracuda 7200 ATA 66

specs

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Heel leuk spel ja.
Mooie level ontwerp.

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
nah UnIX dat moet wel lukken, ik speel met een celly500@566 192mb, abit va6, viper 2

Verwijderd

rune, je bedoelt dat spel waarmee je ff iemands kop eraf kan choppen met een zwaard groter dan die persoon zelf, of met een bijl zo groot als een bureaublad. ja dat vond ik wel een grappig spelletje:)

Verwijderd

vooral op een LAN is rune errug leuk.

• Elect
  • Niet online
Heb het uitgespeelt in Single Player (vlak voor het eind word het echt vet !!)

en ik heb het 2 weken met vrienden van me online gespeelt ..
naja, dan ben je het tegen die tijd wel beu hoor :)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Verwijderd

Deus Ex loopt idd klote als je geen Voodoo kaart heb... volgens mij hebben ze daar gewoon de Unreal engine voor gepakt ipv de Unreal Tournament engine... :(
en dat terwijl Rune wel ten volle de UT engine benut 8-)

Verwijderd

vet spel..
lekker hakken!!!
:Y):Y):Y):Y):Y):Y)

• roba
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-09-2012

roba

Ook Olrik gekend?

Superrr tof spel,
Ik heb het al enkele maanden en speel het nog steeds erg vaak op het netwerk bij ons thuis

The desire to know is natural to all good people!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-02 14:39

Bloodclot

Jawier!

Op lan is ie vet!
op internet gaat nog wel....

• blinkymichiel
  • Laatst online: 07-12-2022
ik heb die demo uitgespeeld, vond het wel wreed...maar je bent vergelijken met die tegenstanders wel erug sterk...je tjopt so een hoofd d'raf

'k vond het wel kut dat ik helemaal in het begin die zombies alleen dood kon krijgen door hun hoofd van hun lichaam te halen...ik eerst de hele tjid op ze inhakken, ze stonden steeds op, godver dacht ik :)

maar de site waarvan ik normaal spelle download heeft dit spel nog nie :( en 'k heb um nog nergens zien liggen in de winkels...

dus dat is nog ff afzien voordat ie op me pc staat...

Canon EOS 400D + Sigma 17-70

Pagina: 1