Ik ben op zoek naar een Socket A moederbord met RAID, firewire en LAN. Aangezien hij in een lage kast komt te zitten is er geen plek voor PCI kaarten. Er komt wel een AGP riser in te zitten. Mijn oog was gevallen op een ECS L7VTA KT400, alleen in Nederland blijkt hij niet met alle opties die ik noem verkocht te worden. Gigabyte heeft ook nog een board, maar die heeft ook weer optioneel firewire en is dus ook niet te krijgen in Nederland. Weten jullie misschien een leuk board met alle opties? In de search heb ik uiteraard al gezocht.
Ook een mooie is het nieuwe nforce2 bordje van asus zit werkelijk alles op 2x lan audio raid enz, maar ik denk dat we hier snel een slotje kunnen verwachten want tis gewoon een kwestie van een paar reviews lezen.
Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.
Daar heb je wel gelijk in... Echter reviews hebben het meestal over alle mogelijke opties op zo'n board. In Nederland zijn boarden met alle opties vaak niet eens te krijgen. Alleen gestripte versies. En die info mis ik dus. Ik ben bang dat ik straks een board bestel, en dan zitten er een paar chips en connectors niet op gesoldeerd. En op de foto van het moederbord bij betreffende winkel staat natuurlijk wel alles.stamp666 schreef op 06 januari 2003 @ 12:54:
Ook een mooie is het nieuwe nforce2 bordje van asus zit werkelijk alles op 2x lan audio raid enz, maar ik denk dat we hier snel een slotje kunnen verwachten want tis gewoon een kwestie van een paar reviews lezen.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 12:59 ]
Bekijk wat site's van mobo fabrikanten
Alleen op de Asus site zie ik er al een paar, en dan hebben we nog genoeg andere fabrikanten (MSI, Gigabyte, Abit, Epox, you name it).
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dit topic is gesloten.