[siliconen slangen]verkoopt Peter v/d B aan particulieren?

Pagina: 1
Acties:
  • 692 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Topicstarter
Verkoopt het bedrijf Peter v/d Berg nu wel of niet aan particulieren? In mails van hun krijg ik te horen dat dit niet zo is, maar ik hoor verhalen van mensen die bellen dat het ze wel gelukt is!

Wie kan mij opheldering verschaffen?

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

• Heerlijkedag
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Bel zelf dan ook }:O

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Topicstarter
Al gedaan.. maar ik krijg het niet voor elkaar..

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06-2025
site ? ben iig wel geintreseerd in (relatief :P ) goedkope silicone slangen :)

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Je kan ze iig bij Ru58 in Den Haag kopen, daar heb ik mijne ook vandaan!

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Bij een motor zaak ken je zo siliconenslangen kopen moet je alleen de juiste groote hebben

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Heb je weleens motoren gezien met een slang met binnendiameter van 10mm ofzo?? Ik niet. Het word voor bromfietsen en motoren wel gebruikt, maar zeker niet in deze diameters. Tenminste dat is mijn ervaring.

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Zijn die slangen niet gewoon verkrijgbaar bij een doe-het-zelf zaak? Gamma o.i.d?

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Marv schreef op 07 januari 2003 @ 15:35:
Zijn die slangen niet gewoon verkrijgbaar bij een doe-het-zelf zaak? Gamma o.i.d?
Nee, maar ik gebruik nu gewoon tuinslang, heb wel plannen om ff langs ru58 te gaan (woon in DH :)) ze hebben daar ook allerlei plexiglas en rubber.
http://www.ru58.nl

Verwijderd

Uberhaupt siliconenslangen op een motor lijkt me zelfs verboden, want 1 klein sneetje erin en t scheurt al en inderdaad diameter benzineslang is meestal 5x1.5 (dus binnen 5mm en buiten 8mm) als t de niet gewapende variant is.

Verwijderd

Bij mijn setje zaten er siliconenslangen bij :)
Ik heb ook een setje zelf in elkaar gegooit van bij elkaar geschraapte gamma en schroot onderdelen (behalve het blokje, supergoed blokje)
En daar heb ik gewoon slang van Gamma gebruikt, gewoon plastic slang, maar wel precies de goede maat en supersterk. Alleen knikt het vrij gemakkelijk, maar ik gebruikte zo'n dikke slangen dat dat helemaal geen probleem was, zelfs met een knik kon er nog genoeg flow doorheen.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Ik heb gewoon de groene slangen uit de aquariumzaak.. Super goedkoop en werken goed.. 'k heb eigenlijk geen last van knikken e.d

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:48
Hmm inkoopactie :? :D

Ik moet ook van die slangen hebben, liefst wit/transparant zodat je die GlowMotion troep goed ziet >:)

Verwijderd

Ik heb zojuist siliconenslang (wit/transparant) in de maat 10x14 (ik meet 10x15) gehaald bij RU58. 1 meter voor €13,50, niet goedkoop maar erg soepel (kan een rondje van 9cm maken zonder knikken) en past makkelijk om 13mm slangaansluitingen, heb je geen slangklem nodig. :P Ik denk dat ie zelf wel om 15mm gaat. Verloopstukjes?? laat maar zitten! :D
Pagina: 1