Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon
Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
Nee, maar ik gebruik nu gewoon tuinslang, heb wel plannen om ff langs ru58 te gaan (woon in DHMarv schreef op 07 januari 2003 @ 15:35:
Zijn die slangen niet gewoon verkrijgbaar bij een doe-het-zelf zaak? Gamma o.i.d?
http://www.ru58.nl
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb ook een setje zelf in elkaar gegooit van bij elkaar geschraapte gamma en schroot onderdelen (behalve het blokje, supergoed blokje)
En daar heb ik gewoon slang van Gamma gebruikt, gewoon plastic slang, maar wel precies de goede maat en supersterk. Alleen knikt het vrij gemakkelijk, maar ik gebruikte zo'n dikke slangen dat dat helemaal geen probleem was, zelfs met een knik kon er nog genoeg flow doorheen.
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Ik moet ook van die slangen hebben, liefst wit/transparant zodat je die GlowMotion troep goed ziet
Verwijderd