welke (FF) stuurtje

Pagina: 1
Acties:

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 22:01

Fisico

by Fabian

Topicstarter
Hoi

Ik ben opzoek naar een stuurtje. Wel of geen force feedback weet ik nog niet, lijkt me eigenlijk dat ik het wel wil.

heeft iemand suggesties? liefst een beetje sterk en goed gebouwd met solide gas/rem pendalen zodat je echt kan racen

mvg Fisico

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Verwijderd

Four words:
Guillemot Ferrari Force Feedback

That's all you need to know........

Verwijderd

Force Feedback is voor mensen zonder fantasie, en die geen auto kunnen betalen.
Die stomme zooi is zo nep als de tering, en je stuur kost twee keer zoveel, en is klote.
Een gewone veer in je stuur stuurt strakker als dat klote ff-systeem.
Koop gewoon die nieuwe trustmaster, of een logitech wingman formula ( black ) als het kan.

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 november 2000 22:56 schreef Gert-Jan het volgende:
Four words:
Guillemot Ferrari Force Feedback

That's all you need to know........[/quote]is de Guillemot nog wel te koop??
Volgens mij is dat de
Thrustmaster Ferrari Force Feedback
geworden

Sys Specs

• Fisico

Fisico

by Fabian

Topicstarter
Hoi

ik zat zelf te denken aan een van microsoft. Is FF niet langzamer dan het beeld met reageren?

Een vriend van me heeft een logitech en die zei gister dus krak (dat na 4 dagen) nu hoor je dus tijdens het sturen iets rammelen lijkt wel een opel vectra.

Verwijderd

ALs je het mij vraagt zou ik echt wel een FF-stuur kopen,die gast die FF loopt af te kankeren, weet echt niet waar hij het over heeft, dat is echt BULL-SHIT!!
Ik heb zelf de Guillemot Ferrari-FF stuur e ik ben er heel erg tevreden over dus, als je die nog kan vinden neem die zou ik zeggen, of de nieuwe Thrustmaster Ferrari 360 Modena FF-stuur.
Zoek ze!

• DeeJayV
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
die van Logitech is wel errug lekker :)

• T.S.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Guillemot/Thrustmaster

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-07 10:50

BruT@LysT

Fear and Loathing

Ik heb de oude Logitech nog met helemaal rood stuur... Zeer goed ding.
Ik denk dat elke FF stuur erg goed is want ze gaan veel langer mee omdat er geen gebruik wordt gemaakt van veren. De Logitech van mij heb ik al een paar keer open gehad. Deze wordt aangedreven door een dikke vette motor die het stuur bedient met Staalkabel over een aantal cilinders. Dat krijg je echt nooit stuk!
Dus zoiezo is FF niet zomaar erg duur, Duurzaam is het ook!
Rammen en sjorren zal die motor die er in zit echt geen hol uitmaken! mooie techniek werkelijk waar.
Welke FF je wil moet je helemaal zelf weten, Welke vind je mooi en welke heeft goeie gas/rem pedalen! dat is eigenlijk waar je naar moet kijken.
Ik vind de Microsoft zelf nogal rammelig en lichtgewicht. Die maakt volgens mij ook gebruik van tandwielen, niet echt de beste techniek naar mijn id.
De nieuwe logitechs weet ik niet veel van, vind ze alleen nogal klein en sneu, ze zitten ook in een doos die wel 4x kleiner is als die van mijn Logitech :)
Als je in een winkel staat en je hebt geluk dan mag er er even een paar uit testen. Ik zal dan bij voorkeur even NFS spelen als dat mogelijk is. Let dan bij het spelen vooral even op de Kracht van het stuur en de smoothness!, soms krijg je echt het gevoel dat je aan tandwielen loopt te draaien en dat willen we natuurlijk niet!

veel suc6 maar neem zoiezo een FF! die heb je je leven lang

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-07 10:50

BruT@LysT

Fear and Loathing

Mijn logitech maakte in niet voor nix open.. Hij is redelijk kwa strength mar sterk genoeg is het nooit zullen we maar zeggen!, Ik vraag me werkelijk af of hiet niet een modificatie op aan te brengen is!. Zelf heb ik ook al met een losse voeding de motor aangedreven en dan wordt is ZOOW sterk dat je hem niet eens meer kunt draaien!!
Het zou echt vet zijn als je klappen van de meur krijgt waarbij je het stuur gewoon NIET meer vast kunt houden.
Er is vast wel zo'n vage goeroe die dat voor elkaar heeft gekregen!, misschien kan het ook simpeler door gewoon je voeding aan te passen van je stuur.

Ik d8 dat ik ooit eens een review had gelezen van een Act-Labs wheel ofzow.. (ik kan me vergissen) maar deze was erg krachtig en heeft zelf een leren bekleed stuurwiel! erg kicke maar ook duur

• Fisico

Fisico

by Fabian

Topicstarter
Hoi

veel suggesties trustmaster ziet er goed uit en ga zeker die even testen maar wat kost een FF-stuurtje ongeveer??

BruT@LysT

ik heb net even bij act-labs gekeken en oogt zeer strak en degelijk dat stuurtje misschien ook wel een optie. kan ook 270 graden draaien terwijl logitech niet verder kwam dan 90 ene kant en 90 andere kant.

mvg Fisico

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-08 14:14
Logitech FF is nog steeds de beste vind ik.

Niet de nieuwe FF GP, maar de normale Formula Force.
Pagina: 1