Toon posts:

Welke ADSL provider

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit me suf te zoeken naar een goede provider met adsl.
welke is snel en heeft geen data limiet,want ik wil wel onbeperkt kunnen downloaden.
ik heb nu chello maar wil over naar adsl
wie kan mij een beetje adviseren

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 10:14 ]

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-04 10:13

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Lopen al genoeg topics over dit onderwerp.
Zelf heb ik XS4ALL Basic, geen datalimiet, goede service.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:54

Kettrick

Rantmeister!

Ik heb sinds een dikke week XS4All basic en ben erg tevreden.

De lijn was binnen 13 dagen actief, dat was helemaal uitstekend :)

Verwijderd

Topicstarter
maar als ik bij speedtest .nl ga kijken staat er dit

Chello :135.5 snelheid
XS4ALL :54 snelheid
begrijp ik hier uit dat chello dus sneller download

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-08 15:35
Ikzelf heb Planet comfort. Ben er tevreden over. Downloadsnelheid wordt ook nog eens per feb. 50% verhoogd :)

wijze woorden

Verwijderd

demon!

hebben nu leuke aanbieding. 2048/512 lijn voor de prijs van een kpm fast lijntje met gratis aansluitkosten en modem :)

Zelf heb ik nog xs4all basic maar zodra ik nieuw huisje heb komt er bij mij demon te liggen :)

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 10:25:

Die 54 is gewoon de max van de adsl op dit moment (wordt binnen enkele weken wel verhoogd). Chello is in theorie sneller, maar niet zo stabiel in snelheid. Bij adsl heb je die snelheid gewoon constant

• Pino!
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-01-2018
Als je onbeperkt wil DL dan zeg je ook usenet?
Er zijn een aantal providers die géén binarie nieuwsgroepen doorgeven.
Als je dat dus wel persé wilt moet je ff vantevoren goed rondkijken.
xs4all heeft dus wel een goede usenet doorgifte. :9
Hcc dus niet. :(

De komst van surround biedt de opnamestaf een ongekend arsenaal aan manipulatiemogelijkheden waar dan ook dankbaar gebruik van wordt gemaakt en waarmee het venster op de concertzaal vakkundig wordt gesloten. We luisteren verder via de brievenbus...

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-04 10:13

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Snijkoek schreef op 06 January 2003 @ 10:28:
[...]

Die 54 is gewoon de max van de adsl op dit moment (wordt binnen enkele weken wel verhoogd). Chello is in theorie sneller, maar niet zo stabiel in snelheid. Bij adsl heb je die snelheid gewoon constant
Wordt binnen nu en 2 weken verhoogd. Op www.xs4all.nl kun je opzoeken wanneer de gemeente waarin je woont aangpast gaat worden. Regio Venlo gaat tussen 6 en 13 januari omhoog...

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Verwijderd

Topicstarter
dus ik kom bij XS4ALL niet hoger dan 54kbps
dan ga je toch twijfelen,want dat doe ik met gemak met c(HEL)lo
dacnt altijd dat ik met adsl veel sneller zou zijn,want je hoort niet anders
toch maar ff over nadenken dan :? 8)7 |:(

• Cybje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-08 19:29

Cybje

First Post!

Demon heeft leuke nieuwe DSL abo's voor consumenten. Ik vind Demon wel een betrouwbare ISP, nog nooit problemen met ze gehad, dus ik raad het je op zich aan. Onbeperkt downloaden mag je er uiteraard niet, dat mag nergens. Je hebt gewoon te maken met een FUP, anders moet je een bedrijfsaansluiting nemen. Uit mijn ervaringen hier blijkt dat ze in elk geval niet zeuren om 50 GB per maand, maar ik kan je niet garanderen dat je dat mag dan :)

Demon DSL is btw maandelijks 39 euro voor 512 kbit/s, 55 euro voor 1024 kbit/s en 65 euro voor 2048 kbit/s.

Wat ruist er door het struikgewas

• cimbom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-04-2024

cimbom

Just Kidding

ik heb Eweka premium ADSL 800KByte download en 50KByte upload. Onbeperkt download

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-07 13:13
Algemene kwaliteit van ADSL is velen malen beter dan Chello. Ookal kan je met Chello hogere downloadsnelheden halen heb je met ADSL toch wel een betere lijn. De snelheden worden binnen enkele weken (in januari nog) verhoogt tot 80kb/s per lijn.

Je kan ook een demon DSL lijntje nemen, 2mbit download en half mbit upload voor de prijs van een KPNDSL fastlijntje is een zeer goede actie. Tevens zijn de aansluitkosten en modem (en splitter) gratis.

Als je ADSL wil gaan nemen zou ik gaan voor de volgende providers:
Planet Internet
XS4All

Niet dat de andere providers zo kut zijn kwa snelheid of dergerlijke maar deze twee bieden gewoon de beste service. Planet heeft al jaren op rij prijs voor beste ISP en XS4ALL ruled gewoon zeer hard.

Als je ADSL neemt zou ik voor XS4ALL gaan, (eigen subdomein bijv: pipo.xs4all.nl) en 50mb webspace met 5gb dataverkeer per maand. Planet heeft 25mb met 1gb dataverkeerd per maand ter vergelijking.

Mijn keus zou XS4ALL zijn, maar jij moet zelf de keus maken, ik zou zeker overstappen op ADSL. :)

Verwijderd

Tsja, in theorie is Chello sneller dan vele standaard DSL pakketten, maar in praktijk schijnt dit per regio nogal te verschillen.
Ik heb bijvoorbeeld altijd een zeer goede DL met mijn Chello (+100KB).. Dus ik hoef verlopig geen ADSL, maar als Chello duurder wordt dan 50Teuro's gaat bij mij de stekker eruit en komt er ADSL...

• Cybje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-08 19:29

Cybje

First Post!

Weet er hier iemand toevallig een website waar netjes alle DSL aanbieders op geplakt staan? Ik ken www.internetten.nl maar daar zie ik sommige DSL abonnementen er niet eens tussenstaan (zoals Demon), dus echt vergelijken kun je dan ook niet.

Verder schijnt www.speedlinq.nl ofzo goedkoop te zijn met DSL, maar ik vertrouw dat bedrijf niet echt. Ze zullen op zich wel DSL leveren, maar ik vraag me af of je ook echt netjes je snelheid haalt en hoe hun klantenservice is.

Wat ruist er door het struikgewas

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 10:25:

Chello = (nog) sneller
ADSL = stabieler en snelheid verschilt per abbo

Tevens is die chello snelheid betrekkelijk, de laatste 2 maanden kwam ik niet boven de 85 en deze fluctueert als de wiedeweerga.
Tevens ligt Chello er nog wel eens uit (dat merk je vooral als je 24 uur online zit), en niet zoals die huisvrouwtjes alleen doordeweeks 's avonds en af en toe in het weekend.

Verwijderd

bijkomend voordeel van een bbned lijn is dat je vaak je telefoonlijn eruit kan gooien :) Erg handig aangezien ik toch alleen maar mobiel bel.

• Maurice v/d Zwaan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:05
Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 10:59:
bijkomend voordeel van een bbned lijn is dat je vaak je telefoonlijn eruit kan gooien :) Erg handig aangezien ik toch alleen maar mobiel bel.
Je hebt altijd een kpn telefoonlijn nodig voor het hebben van adsl, ook al is dat van bbned.

Je kunt wel het goedkoopste abonnement nemen wat er is (en volgens mij bel je daar dan nog altijd goedkoper mee dan met mobiel).

Op http://www.speedtest.nl kun je overigens een heleboel abonnementen vergelijken op basis van de snelheid die gebruikers ermee halen.

Verwijderd

Topicstarter
http://www.adsl-online.net
dit is ook wel een handige site

• NielsHarley
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:26
Cybje schreef op 06 januari 2003 @ 10:44:
Weet er hier iemand toevallig een website waar netjes alle DSL aanbieders op geplakt staan? Ik ken www.internetten.nl maar daar zie ik sommige DSL abonnementen er niet eens tussenstaan (zoals Demon), dus echt vergelijken kun je dan ook niet.

Verder schijnt www.speedlinq.nl ofzo goedkoop te zijn met DSL, maar ik vertrouw dat bedrijf niet echt. Ze zullen op zich wel DSL leveren, maar ik vraag me af of je ook echt netjes je snelheid haalt en hoe hun klantenservice is.
Dit vind ik een goede site: http://www.adslmetacrawler.nl/ en je kan hier 3 abbonemten uitkiezen om ze te vergelijken.

• NielsHarley
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:26
MAus33 schreef op 06 January 2003 @ 11:06:
[...]

Je hebt altijd een kpn telefoonlijn nodig voor het hebben van adsl, ook al is dat van bbned.

Je kunt wel het goedkoopste abonnement nemen wat er is (en volgens mij bel je daar dan nog altijd goedkoper mee dan met mobiel).
Het is wel mogelijk om je telefoonlijn weg te doen en adsl te behouden als je via BBned een adsl abbonemt hebt. Ik heb een paar keer gemaild met BBned en Demon voordat ik bij Demon een adsl abbonemt heb bestelt. En de mailtjes staan in dit topic: ADSL zonder telefoonlijn?/
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.