Even een vraagje: XP kan geen programma's meer starten. Waarschijnlijk komt dit door een virus (niet mijn compu, dus ik weer er niet alles van). De programma's starten wel als je een bestand opent (dubbelklikken). Maar snelkoppelingen en rechtstreeks programma's openen doet ie niet. Volgens mij zijn er keys uit het registry verwijdert, maar ik kan ook het registry niet meer editen, kom je niet in. Internet Explorer doet het nog wel gewoon. Maar office, msn, en aantal andere dus niet.
Weet iemand een oplossing, behalve format c:??? Zijn er ergens patches, kan ik XP opnieuw eroverheen zetten (staat op een partitie op de hd, niet op cd), een andere oplossing: want van ieder type een bestandje op de desktop is ook geen doen...
BTW: ik weet niet zoveel van windows XP (wel oudere versies), heb zelf mandrake 9
. Kan wel een hoop proberen.
Paul
Weet iemand een oplossing, behalve format c:??? Zijn er ergens patches, kan ik XP opnieuw eroverheen zetten (staat op een partitie op de hd, niet op cd), een andere oplossing: want van ieder type een bestandje op de desktop is ook geen doen...
BTW: ik weet niet zoveel van windows XP (wel oudere versies), heb zelf mandrake 9
Paul