Toon posts:

UT server met lichte packetloss

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als volgt heb een UT server op 100 mbit draaien, PIII 733 MHz, en 192 MB RAM.
Draaiende op windows xp, ik heb voor UT zelf al een nieuwe ipdrv.dll die goed zou moeten werken op winNT+ systemen.
Welliswaar heb ik niet veel packetloss maar af en toe krijg ik 1 % outgoing loss te zien bij F6, en soms ook incoming packetloss.
Maar vreemde is dat ik op andere servers altijd 0 % packetloss heb.
Ik heb tickrate enz al aangepast, maar toch blijft ik af en toe 1 % outgoing loss te hebben.
Ik weet dat 1 % niet veel is, maar wil echt geen loss.. hebben, ben nogal pietje precies soms :)
Maar waar zou het verder aan kunnen liggen ?

Verwijderd

brakke kabel? 1% is wel erg weinig... misschien ergens wat interference...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 13:32:
brakke kabel? 1% is wel erg weinig... misschien ergens wat interference...
Nee absoluut geen brakke kabel, zit ook een 3COM ethernetkaart in

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 13:36:
[...]

Nee absoluut geen brakke kabel, zit ook een 3COM ethernetkaart in
En in DOS helemaal geen packetloss.. naar die server

Verwijderd

Zo te zien zit er teweinig gehuegen in je pc.
192mb is wat aan de lage kant voor een windowsXP game server.
Wil XP al kunnen werken heb je al MINIMAAL 128mb nodig en UT gebruikt als de server belast wordt ook al 64 mb, 128+64 = 194mb, je zou denken dat is genoeg....
Ja NET, maar moet de pc meer doen dan komt ie al te kort, het advies is om alleen voor het besturingssysteem 256mb te plaatsen en daarbij de mb's voor de aplicatie's die je wilt draaien. Dus voor jou zou dit op minimum van 320mb uitkomen.
Denk dat je PL was weg zal zijn als je je geheugen flink uitbreid.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 januari 2003 @ 14:11:
Zo te zien zit er teweinig gehuegen in je pc.
192mb is wat aan de lage kant voor een windowsXP game server.
Wil XP al kunnen werken heb je al MINIMAAL 128mb nodig en UT gebruikt als de server belast wordt ook al 64 mb, 128+64 = 194mb, je zou denken dat is genoeg....
Ja NET, maar moet de pc meer doen dan komt ie al te kort, het advies is om alleen voor het besturingssysteem 256mb te plaatsen en daarbij de mb's voor de aplicatie's die je wilt draaien. Dus voor jou zou dit op minimum van 320mb uitkomen.
Denk dat je PL was weg zal zijn als je je geheugen flink uitbreid.
Alleen ik zie wel dat er gewoon 80 mb vrij is, dus niet eens alles wordt gebruikt ?
Pagina: 1