• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-02 19:10

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Omdat ik pas geleden iemand zag die dit uit spanje mee hadden genomen leek het me wel leuk om deze ook te zoeken en omdat alles te krijgen is via internet leek me dit ook wel te vinden. Alleen staat het er niet echt duidelijk bij vind ik:
http://www.eynstein.nl/a/672.html

Er zijn wel topics hierover, maar niet waar deze te koop zijn. Natuurlijk wel te vinden op de site van Sony of zo, ook al is mij dat nog niet gelukt...

Ik weet dat de kwaliteit van dit bandje te wensen overlaat, maar het is altijd goedkoper dan een cd speler inbouwen in de auto. En omdat ik een Mini-mp3-cd-speler heb is dat ook niet handig, en mp3 speler in de auto zijn helemaal duur...

Dus is dit het tapeje wat ik bedoel? Of weet iemand waar ik deze wel kan krijgen!!

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-01 13:58

ZaZ

Tweakers abonnee

Ja dat is er zo een.
Ik heb er ooit eens een bij de kijkshop gehaald voor 20 ouderwetse guldens ofzo, ze zijn wel handig om te hebben, maar gaan alleen wel snel stuk als je er niet voorzichtig mee omgaat

Lekker op de bank

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Tapes die je in je autoradio doet zodat je er je CD-speler/MP3/speler/Minidisks etc. op kunt aansluiten kun je zo vinden bij een beetje audiozaak. Daar heb ik de mijne vandaan.
Wat die kwaliteit betreft, dat valt nog reuze mee hoor.

• MadJack
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:05
Bij de betere auto-speciaalzaak kun je zulke bandjes kopen. Ik heb er zelf eentje in Frankrijk gekocht. Deze bleek heel veel herrie te maken. Maar na verwijderen van de spoeltjes deed hij het nog perfect. Gebruik hem nog vaak samen met mijn Sony minidisc.

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-02 19:10

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Wel duur, als ik iets van 9,95 wil hebben moet ik in totaal nog €10 bij betalen. Kan ik er in totaal 2 voor halen, denk dat ik maar gewoon wat ga zoeken bij een auto speciaal zaak. Weet iemand een adres waar je die kunt halen in Wageningen het liefst, anders Arnhem of Nijmegen of zo....

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Onze Philips van een paar jaar oud heeft gewoon een aux aansluiting; snoertje van een 10tje ervoor besteld en spelen maar met je mp3/cd/minidisc.. Wie weet, misschien kan jouw radio dit ook wel :)

• blackangel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-02 12:08
mwja, wij hebben er ook een (geen id waar die vandaan komt) maar ff 1 tip:

Er zijn 2 soorten, eentje waarbij de kabel aan de lange zijde zit (hebben wij), en eentje waarbij de kabel aan de korte zijde zit (willen wij). Omdat we de auto een tijdje geleden hebben omgewisseld (5 jaar geleden ofzo), en waarbij dus de radio anders is, gebruiken wij hem nooit. Voordat je hem koopt let er ff op.

neej je mag onze oude niet ;)
Pagina: 1