Hoi mannen, ik ben een beetje een script n00b en dan bedoel ik ook van hete rgste soort. Ik heb nu met het nodige jat, prutsel, wijzig, test, trail & error werke een mailinglist aan de praat gekregen voor onze vereniging, maar ik wil dmv java
de volgde pic op de achtergrond krijgen.
Het prbleem is dat er geen html pagina aangeroepen word, maar puur een cgi scriptje met daarin de complete mailinglist etc.
Is het mogelijk om op de een of andere mannier die achtergrond cencentreerd in beeld te houden zoals het bovenstand java scriptje doet? Terwijl er alleen met dat cgi bestand werkt wordt en geen html erbij hoeft te komen, want dan moet ik waarschijnlijk heel dat cgi script gaan verbouwen. Ik heb me rot gezocht maar krijg nergens antwoord.
code:
1
2
3
| if (document.all||document.getElementById)
document.body.style.background="url('images/achtergrond/mmlogo.jpg') white
center no-repeat fixed" |
de volgde pic op de achtergrond krijgen.
Het prbleem is dat er geen html pagina aangeroepen word, maar puur een cgi scriptje met daarin de complete mailinglist etc.
Is het mogelijk om op de een of andere mannier die achtergrond cencentreerd in beeld te houden zoals het bovenstand java scriptje doet? Terwijl er alleen met dat cgi bestand werkt wordt en geen html erbij hoeft te komen, want dan moet ik waarschijnlijk heel dat cgi script gaan verbouwen. Ik heb me rot gezocht maar krijg nergens antwoord.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 04:21 ]