Toon posts:

VDUB aan elkaar plakken ????HELP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
...ik heb in een film opgenomen met vdub in divx formaat nu wil ik het 2de deel "naadloos" eraan plakken ..weet iemand wat tekst en uitleg..

ja,ja,.. RTFM, maar daar kom ik geen wijs uit.

HELLUP

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Is de 2e filmpje op de exacte bitrate/resolutie/framerate gecodeert als de 1e? Zo ja;

Open de 1e filmpje en dan de 2e met append video segment toevoegen.

Verwijderd

Topicstarter
ja inderdaad zelfde bidrate etc. alleen zijn er film-frag. die elkaar overlappen..
hoe kan ik deze nu naadloos op elkaar aansluiten

yyy

Verwijderd

Topicstarter
..uhh iemand...

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:45

Steffie

Opaque

dat overlappende deel van 1 van beide delen afknippen, en dan gewoon die 2 avi's aan elkaar plakken ... stukje cake ?

het is makkelijk om bij allebij de files een stuk af te knippen, zodat je precies de overlapping hebt op een moment dat een scene verandert, zo kan je het makkelijkste een punt vinden waarop je die 2 files aan elkaar kan plakken

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Je hoeft ze niet eerst af te knippen en dan samen te voegen! Je kan in Virtualdub frames verwijderen. Je selecteert gewoon de interval die je weg wil halen; De slider gebruiken en dan Edit/set selection start om het begin te marken het einde marken met Edit/set selection end en dan de frames wissen. Direct Stream copy, Save AVI en klaar ben je.

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:45

Steffie

Opaque

deed ik ook weleens zoals je zei, maar dan loopt bij mij het geluid niet meer synchroon in dat 2e segment ...

had ik alleen als het geluid mp3 was ... ik heb van alles geprobeert, maar kreeg het niet synchroon, dus heb ik eerst de bestanden opgeslagen en daarna aan elkaar geplakt, toen bleef het geluid wel synchroon

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Pagina: 1