Toon posts:

[WinXp] Recovery version

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig om een internet café op te zetten voor een vriend van mij en we willen uiteraard alles legaal doen. Ik heb pc's samengesteld bij mycom (is dichtbij dus handiger) en heb toch maar besloten om winxp home edition erbij te doen (aangezien win2k pro ons erg duur uitkwam). Nou heb ik dus een offerte aangevraagd eerst en daar stond bij Windows XP home en bij beschrijving "recovery version". De gast daar zei dat ik geen cd erbij kreeg maar wel een licentie ofzo maar dat lijkt me dan toch een erg rare benaming (recovery zonder cd?) dus weet iemand wat dat nou precies inhoudt? En als die gozer gelijk heeft, moet ik dan gewoon ergens een cd vandaan halen en dan de licentie codes gebruiken? Ik hoop dat iemand me verder kan helpen. Alvast bedankt voor de reacties.

Verwijderd

Tegenwoordig staan er Images ( verbogen ) op een andere partitie.
dan kun je het vanaf een flop aanspreken geloof ik.
tel me if i`m wrong.

• -bolio-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:13

-bolio-

Gamertag: BolioDraak

Je kunt hem gewoon installeren van een cd en dan activeren bij Microsoft. Je moet dan natuurlijk wel ergens het cd'tje van af zien te toveren. Ik heb dit ook gedaan bij mijn compaq laptop waar je ook de recovery versie bij kreeg. Gewoon installeren met de serial op de sticker en dan activeren. Werkt prima!