Je krijgt een prijs voor het meest onduidelijke topic van de dag alvast!Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 00:05:
ik heb een Aopen AX6b MOBO
ik wil ledjes op de voeding aansluiten...
welke kleuren comb?
serieus:
Dit is zo onduidelijk als het maar kan, wat wil je precies?
Zucht. Jij weer..
'ed.
Die heeft ie al 4 volgens mij..PC-Reactive schreef op 06 januari 2003 @ 00:07:
[...]
Je krijgt een prijs voor het meest onduidelijke topic van de dag alvast!
serieus:
Dit is zo onduidelijk als het maar kan, wat wil je precies?
[ Voor 60% gewijzigd door insan1ty op 06-01-2003 00:07 ]
Op 5 volt:
LEDje wil ongeveer 14mA hebben, 5/14=~350 Ohm.
Dus, rode en zwarte draad van de molex, en een weerstandje van ongeveer 350 Ohm, verkrijgbaar bij de betere elektroboer.
[edit]
Welkom op GoT, lees vooral de FAQ en de FAQ van het forum waar je post. Gebruik de search (Omegasearch werkt prima) en als je het helemaal niet meer weet weten ze bij de elektroboer ook nog wel eens het een en ander (de eigenaar is meestal zelf hobbyist).
LEDje wil ongeveer 14mA hebben, 5/14=~350 Ohm.
Dus, rode en zwarte draad van de molex, en een weerstandje van ongeveer 350 Ohm, verkrijgbaar bij de betere elektroboer.
[edit]
Welkom op GoT, lees vooral de FAQ en de FAQ van het forum waar je post. Gebruik de search (Omegasearch werkt prima) en als je het helemaal niet meer weet weten ze bij de elektroboer ook nog wel eens het een en ander (de eigenaar is meestal zelf hobbyist).
Ook u: welkom op GoT, en _zelfs_ CME is niet bedoeld voor het makkelijk scoren van techposts.Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 00:09:
*boing* [afbeelding] Hierbij verklaar ik u, shortymod, om te verdwijnen uit de relmen der Casemodding & Elektronica [afbeelding] *boing*
[ Voor 80% gewijzigd door Tarin op 06-01-2003 00:12 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Verwijderd
*boing*
Hierbij verklaar ik u, shortymod, om te verdwijnen uit de relmen der Casemodding & Elektronica
*boing*
Daarmee bedoelde ik dus eigenlijk dat het topic gereport was. Niet een of ander stom handje.Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 00:09:
*boing* [afbeelding] Hierbij verklaar ik u, shortymod, om te verdwijnen uit de relmen der Casemodding & Elektronica [afbeelding] *boing*
check dit eens eventjes 
Hier moet je toch echt zelf wel uit kunnen komen evt met behulp van de search of een FAQ of some sort die je bovenin elk subforum aantreft
Hier moet je toch echt zelf wel uit kunnen komen evt met behulp van de search of een FAQ of some sort die je bovenin elk subforum aantreft
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()