Ik heb net effe m'n BIOS geupdate (Abit) ... van de standaard bios naar de C8 ... ik heb 'm echt van die page voor KD7-Raid vandaan gehaald, geflashed ... net ff 3dmark gedaan. ff gecompared @ ORB en wat zie ik, heb ik opeens een KD7-E
Kan dit nu kwaad ofzo ??
Lijkt me niet de bedoeling; de KD7-E heeft geen RAID controller.. Kun je de RAID controller nog wel benaderen ?
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Kun je ons die url waarvan je de BIOS hebt gedownload nog even laten zien?
Nou, eigenlijk gebruik ik die RAID Controller niet, maar volgens mij als ik 'm aanlaat in de BIOS, dan krijg ik met booten wel die aparte BIOS (van de RAID controller) waar je Arrays etc. in kan stellen, hier linkje naar de BIOS:
http://www.abit.com.tw/ab...oard&pMODEL_NAME=KD7-RAID
http://www.abit.com.tw/ab...oard&pMODEL_NAME=KD7-RAID
Verwijderd
Beetje rustig aan kerel, niet iedereen heeft zoveel tijd tot zijn beschikking als jij................anyways: heb je je RAID controller nou aan- of uitstaan in BIOS als je bencht?
Uit, en dan nog wat, nu herkent m'n pc het moederbord als een KT333 terwijl het een KT400 is 
Hier klopt echt iets niet

^^ Zie daar....
Hier klopt echt iets niet

^^ Zie daar....
[ Voor 26% gewijzigd door De_Bastaard op 06-01-2003 13:38 ]
Uit de FAQ Forumgedrag
Wat we ook duidelijk niet op prijs stellen:
- Je probleem binnen 24 uur met een 'schopreactie' onder de aandacht brengen.
Het lijkt er op dat de automatische herkenning voor het type mobo niet goed heeft gewerkt; heb je wel gefalsht met de AWDFLASh die in de .exe zat ?
En kun je nou wel of niet in de BIOS van de RAID controller komen?
Probeer anders nog eens te flashen met de RAID controller enabled in de BIOS...
En kun je nou wel of niet in de BIOS van de RAID controller komen?
Probeer anders nog eens te flashen met de RAID controller enabled in de BIOS...
Ik heb runme.bat gedraaid:
Ik hoef eigenlijk niet eens in m'n RAID Controller te komen, het gaat me er meer om dat SiSoft Sandra 'm nu herkent als KT333 plank ipv KT400...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| @echo off cls ECHO !-------------------------------------------------! ECHO ! ! ECHO !Please DO NOT run this batch file under Windows! ! ECHO ! ! ECHO !-------------------------------------------------! pause call abitfae.bat kd7_c8.bin |
Ik hoef eigenlijk niet eens in m'n RAID Controller te komen, het gaat me er meer om dat SiSoft Sandra 'm nu herkent als KT333 plank ipv KT400...
Tja, wat maakt het uit hoe sisoft sandra het herkend, zolang je geen performance verlies hebt ...
volgens mij klopt die id ook niet?!
Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
Ik heb effe op 'n ander forum gevraagd en die zeiden dat het al bekend was .. ik moest gewoon m'n normale bios settings instellen en dan was het ok
Pagina: 1