Ik heb sinds gister een Samsung A800 en ik moet zeggen.. een geweldig foontje.. 68 gram, mini, mooi noem maar op.. Ik loop echter tegen wat 'probleempjes' aan waar ik zowel op internet als op GoT geen antwoord op kan vinden.. Misschien dat iemand met zo'n zelfde Samsung hier al een oplossing voor heeft gevonden? Of dat ik iets kleins/doms over het hoofd zie..
1. Bij het aan- en uitzetten speelt ie een reteirritant muziekje af. Ik kan dit echter nergens uitzetten
Ook bij het bevestigen van sommige opties speelt ie een deuntje wat niet uit te zetten is (op het uitzetten van al het geluid na.. wat maar tijdelijk is en dus ook niet werkt voor het opstartgeluid).
2. Ik dacht lekker wappen.. maar als ik naar wap.tweakers.net ga krijg ik de melding: "Inhoudstype niet ondersteund"... De A800 zou WAP 1.2 moeten ondersteunen.. iemand een idee waar dit aan kan liggen?? Alle andere WAP-dingen werken wel..
Samsung A800
1. Bij het aan- en uitzetten speelt ie een reteirritant muziekje af. Ik kan dit echter nergens uitzetten
2. Ik dacht lekker wappen.. maar als ik naar wap.tweakers.net ga krijg ik de melding: "Inhoudstype niet ondersteund"... De A800 zou WAP 1.2 moeten ondersteunen.. iemand een idee waar dit aan kan liggen?? Alle andere WAP-dingen werken wel..
Samsung A800