|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Zou je in Outlook daar geen rule voor kunnen maken? POP je of heb je een eigen mailserver (Mailtraq/mDeamon etc)?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
mailwasher
[ Voor 66% gewijzigd door GA!S op 05-01-2003 23:52 ]
de betaler vervuilt
Features and benefits
Bounce back unwanted e-mails so it looks as if your email address is not valid. This will make the sender think your address is no longer active so your name can be removed from their list. This unique feature is great for privacy and it couldn’t be simpler!
Bounce back unwanted e-mails so it looks as if your email address is not valid. This will make the sender think your address is no longer active so your name can be removed from their list. This unique feature is great for privacy and it couldn’t be simpler!
de betaler vervuilt
GA!S, ik ben ook liever lui dan moe maar lees even het hele verhaal 
Ontopic: Denk dat je die mail maar gewoon moet deleten, ze zullen vast nog wel wat meer naar je toe zenden en dan kun je weer bouncen.. voor de rest, telnet zelf naar je smtp server van je provider en ga alles zelf erin kopieeren, zal ook vast wel gaan..
[edit]
Als je een eigen mailserver hebt, kopieer um terug in een IMAP directory en bounce hem dan vanaf je server.. doe ik ook vaker..
Ontopic: Denk dat je die mail maar gewoon moet deleten, ze zullen vast nog wel wat meer naar je toe zenden en dan kun je weer bouncen.. voor de rest, telnet zelf naar je smtp server van je provider en ga alles zelf erin kopieeren, zal ook vast wel gaan..
[edit]
Als je een eigen mailserver hebt, kopieer um terug in een IMAP directory en bounce hem dan vanaf je server.. doe ik ook vaker..
[ Voor 18% gewijzigd door Krypt op 05-01-2003 23:56 ]
Ik zoek een dergelijk iets... ik draai spamassasin, en die vist de spam er keurig netjes uit, alleen lijkt een bounce-functie me ook wel wat... met een rule in outlook, of kan ik m'n procmailrc aanpassen zodat de mail niet in een aparte file komt maar gebounced wordt?
Pagina: 1