Programma om bounce na te bootsen

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op mijn email-adres krijg ik zo af-en-toe mail van mensen waar ik liever geen mail van wil hebben. In MailWasher zit een mooie optie om mail te 'bouncen' nog voordat het mijn inbox heeft bereikt, maar deze mail heeft mijn inbox dan dus al bereikt. Is er een programma dat een dergelijke optie heeft waarbij ik een mail (incl. headers) copy&paste waarna dat programma de zender moet laten geloven dat mijn email-adres het niet meer doet? Ik wil de mail dus 'bouncen' nadat ik deze al binnen heb gehaald.

Het bekende verhaaltje: uiteraard heb ik zelf al her-en-der gezocht, maar niets gevonden.
(OVerigens weet ik niet precies of dit nu in IT of SA hoort.)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-12 09:35

tazzman

a real boardmonkey

Zou je in Outlook daar geen rule voor kunnen maken? POP je of heb je een eigen mailserver (Mailtraq/mDeamon etc)?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

mailwasher

[ Voor 66% gewijzigd door GA!S op 05-01-2003 23:52 ]

de betaler vervuilt

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Features and benefits

Bounce back unwanted e-mails so it looks as if your email address is not valid. This will make the sender think your address is no longer active so your name can be removed from their list. This unique feature is great for privacy and it couldn’t be simpler!

de betaler vervuilt

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-12 06:55
GA!S, ik ben ook liever lui dan moe maar lees even het hele verhaal :)

Ontopic: Denk dat je die mail maar gewoon moet deleten, ze zullen vast nog wel wat meer naar je toe zenden en dan kun je weer bouncen.. voor de rest, telnet zelf naar je smtp server van je provider en ga alles zelf erin kopieeren, zal ook vast wel gaan..

[edit]
Als je een eigen mailserver hebt, kopieer um terug in een IMAP directory en bounce hem dan vanaf je server.. doe ik ook vaker..

[ Voor 18% gewijzigd door Krypt op 05-01-2003 23:56 ]

Pvouput live

Verwijderd

Http://www.fastmail.fm heeft een bounce functie in z'n webmail

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12 20:10

Martijn02

/* No Comment */

Ik zoek een dergelijk iets... ik draai spamassasin, en die vist de spam er keurig netjes uit, alleen lijkt een bounce-functie me ook wel wat... met een rule in outlook, of kan ik m'n procmailrc aanpassen zodat de mail niet in een aparte file komt maar gebounced wordt?
Pagina: 1