Na flinke tijd puzzelen (en nog geen oplossing), hoop ik dat iemand me kan helpen:
Mijn pc reboot regelmatig zonder een duidelijke aanleiding. Zowel als ik erop aan het werk ben als op momenten dat ik er al tijden niet meer aangezeten heb.
Windows verwijst naar twee dump-bestanden:
C:\WINDOWS\Minidump\Mini010503-05.dmp
C:\DOCUME~1\SANDER~1\LOCALS~1\Temp\WER12.tmp.dir00\sysdata.xml
De eerste kan ik niet lezen. Dankzij dit forum kwam ik erachter dat een debugger wonderen kan verrichten -> debugging tools van MS geinstalleerd. Deze komt niet met een bruikbare oplossing want "*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for ntoskrnl.exe" - wat het ook mogen betekenen. Ik heb een symbol-locatie opgegeven zoals in de help beschreven staat van windbg, maar het mag niet baten: zelfde reaktie.
De tweede file bestaat in het geheel niet. Wel enkele die bij een eerdere crash zijn aangemaakt, maar ik vind er geen informatie die naar de boosdoener wijzen.
Wie kan me helpen? Bij voorbaat dank!
Nog wat specs:
AMD Athlon 1800+@1,54GH
512 MB geheugen (vandaag nog getest met memtest86)
Gigabyte GA-7VRXP moederbord met laatste bios
GeForce3 Ti200
Pinnacle PCTV
Creative 128bits sound
3com en realtek netwerkkaart
IBM 80GB Deskstar
Nog een 45 GB hd - merk weet ik effe niet zo
SCSI-card
Brander, DVD en CD-ROM
Mijn pc reboot regelmatig zonder een duidelijke aanleiding. Zowel als ik erop aan het werk ben als op momenten dat ik er al tijden niet meer aangezeten heb.
Windows verwijst naar twee dump-bestanden:
C:\WINDOWS\Minidump\Mini010503-05.dmp
C:\DOCUME~1\SANDER~1\LOCALS~1\Temp\WER12.tmp.dir00\sysdata.xml
De eerste kan ik niet lezen. Dankzij dit forum kwam ik erachter dat een debugger wonderen kan verrichten -> debugging tools van MS geinstalleerd. Deze komt niet met een bruikbare oplossing want "*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for ntoskrnl.exe" - wat het ook mogen betekenen. Ik heb een symbol-locatie opgegeven zoals in de help beschreven staat van windbg, maar het mag niet baten: zelfde reaktie.
De tweede file bestaat in het geheel niet. Wel enkele die bij een eerdere crash zijn aangemaakt, maar ik vind er geen informatie die naar de boosdoener wijzen.
Wie kan me helpen? Bij voorbaat dank!
Nog wat specs:
AMD Athlon 1800+@1,54GH
512 MB geheugen (vandaag nog getest met memtest86)
Gigabyte GA-7VRXP moederbord met laatste bios
GeForce3 Ti200
Pinnacle PCTV
Creative 128bits sound
3com en realtek netwerkkaart
IBM 80GB Deskstar
Nog een 45 GB hd - merk weet ik effe niet zo
SCSI-card
Brander, DVD en CD-ROM