ik heb dus met een stuk van een regenpijp en een vaste dop en een afschroefbare dop een reservoir gemaakt. Maar nu moeten er slangaansluitingen in, die heb ik al gekocht, maar ik krijg geen fatsoenlijke gaten in die deksel voor de slangaansluitingen. Dit moet natuurlijk het liefst met draad getapt zijn, mja ik heb dat gereedschap niet en heb ook al es om me heen nagevraagd maar nergens kunnen ze me verder helpen met zo'n groot gat draad te tappen
Hier plaatje"

Iemand een idee hoe ik deze slangaansluitingen toch erin kan krijgen. Ook heb ik niet zo'n groot boor, want die gaten moeten echt groot zijn! Heb ik zekers een boor van 20 nodig, en dat heb ik dus niet..
Mijn grootste boor is 10 of 12, heb ook al geprobeerd die gaten toen groter te vijlen, maar dan krijg je natuurlijk nooit een mooi rond gat dat waterdicht afsluit
Dus dat is ook al geen optie...
Hier plaatje"
Iemand een idee hoe ik deze slangaansluitingen toch erin kan krijgen. Ook heb ik niet zo'n groot boor, want die gaten moeten echt groot zijn! Heb ik zekers een boor van 20 nodig, en dat heb ik dus niet..
Mijn grootste boor is 10 of 12, heb ook al geprobeerd die gaten toen groter te vijlen, maar dan krijg je natuurlijk nooit een mooi rond gat dat waterdicht afsluit
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 22:44 ]