Toon posts:

Connectieprobleem multifunctional Brother

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het ineens zeggen: Ik ben geen krak in dit soort dingen. Normaal geraak ik wel net uit mijn kleine probleempjes maar dit hier is me een klein raadsel.

Mijn vader werkt met een MFC-9180 van Brother. Dit is zo'n multifunctional met scanner, fax, printer, copiër. Nu kreeg hij van de ene dag op de andere een melding dat de verbinding met BRUSB niet goed was. Vader moest het papier enzo allemaal eens nakijken. Hier bleek niet veel mis te zijn en dus riep hij de kleine (ik dus). Ik kijk eens en merk dat software van de printer niet meer opstart samen met windows98. Ik denk: ow foutje met software zeker, afzwieren die zooi en opnieuw installeren.

Daar heb ik dus al een foutje gemaakt. De software opnieuw installeren bleek geen oplossing en al vaders printers had ik verwijderd. Ik heb geprobeerd om de drivers opnieuw te installeren met printer toevoegen/diskette. En toen kwam er nog iets vreemd. Ik selecteer de drivers en druk op OK. Dan krijg ik een leeg veld en de vraag om mijn printer te selecteren. Niet veel te selecteren dus.

En nu zit ik nog verder als waar ik van kwam. Dus kom ik naar GoT.
Een beetje help voor een jonge prutser AUB

Verwijderd

Topicstarter
Als het niet gedetaileerd genoeg is, gelieve dan iets meer informatie te vragen. ;)