Yo peepz...
ik ben begonnen aan men case mod, het is voor de server thuis, en voor op de LAN.
Specificaties:
PII 400MHZ
64 Mbram
52X Cdrom
32X Writer
3 Ethernet Kaarten
Standaar Videokaart
Extra:
2 Akasa Bleu Led Fans
1 Titan Fan
4 Bleu (FEL) Led's
Nog te komen:
Klax Baybus ( voor 4 FANS )
Zijkant van Plexiglas.
Vragen:
1. Met wat voor een tool kan ik het beste Gaten maken in plexiglas, er komt namelijk 1 FAN in het plexiglas, en ik moet natuurlijk gaatjes voor de schroeven.
2. Hoe buig ik plexiglas?
3. hoe sluit ik meerde ledjes aan op 1 kabel, ik heb gemerkt dat als ik 3 ledjes op het kabeltje vanaf het MOBO aansluit, dat de kleur afneemt... welke kleuren combinatie van de Voeding moet ik gebruike?
4. waar koop splitters voor meerde Molex aansluitingen?
alsvast bedankt voor de reactie...
over een weekje zet ik de pic's van de casemod ( nog niet veel leuks aan, maar tog...) online....
ik ben begonnen aan men case mod, het is voor de server thuis, en voor op de LAN.
Specificaties:
PII 400MHZ
64 Mbram
52X Cdrom
32X Writer
3 Ethernet Kaarten
Standaar Videokaart
Extra:
2 Akasa Bleu Led Fans
1 Titan Fan
4 Bleu (FEL) Led's
Nog te komen:
Klax Baybus ( voor 4 FANS )
Zijkant van Plexiglas.
Vragen:
1. Met wat voor een tool kan ik het beste Gaten maken in plexiglas, er komt namelijk 1 FAN in het plexiglas, en ik moet natuurlijk gaatjes voor de schroeven.
2. Hoe buig ik plexiglas?
3. hoe sluit ik meerde ledjes aan op 1 kabel, ik heb gemerkt dat als ik 3 ledjes op het kabeltje vanaf het MOBO aansluit, dat de kleur afneemt... welke kleuren combinatie van de Voeding moet ik gebruike?
4. waar koop splitters voor meerde Molex aansluitingen?
alsvast bedankt voor de reactie...
over een weekje zet ik de pic's van de casemod ( nog niet veel leuks aan, maar tog...) online....