Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vragen over Casemodding

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Yo peepz...
ik ben begonnen aan men case mod, het is voor de server thuis, en voor op de LAN.
Specificaties:
PII 400MHZ
64 Mbram
52X Cdrom
32X Writer
3 Ethernet Kaarten
Standaar Videokaart
Extra:
2 Akasa Bleu Led Fans
1 Titan Fan
4 Bleu (FEL) Led's
Nog te komen:
Klax Baybus ( voor 4 FANS )
Zijkant van Plexiglas.

Vragen:
1. Met wat voor een tool kan ik het beste Gaten maken in plexiglas, er komt namelijk 1 FAN in het plexiglas, en ik moet natuurlijk gaatjes voor de schroeven.
2. Hoe buig ik plexiglas?
3. hoe sluit ik meerde ledjes aan op 1 kabel, ik heb gemerkt dat als ik 3 ledjes op het kabeltje vanaf het MOBO aansluit, dat de kleur afneemt... welke kleuren combinatie van de Voeding moet ik gebruike?
4. waar koop splitters voor meerde Molex aansluitingen?

alsvast bedankt voor de reactie...
over een weekje zet ik de pic's van de casemod ( nog niet veel leuks aan, maar tog...) online....

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-11 08:31

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
1. dremel
2. strijkbout met natte theedoek
3. niet serieel maar parallel doen en aan een molex, kleurencombinatie zou ik bij god niet weten dat hangt van je mobo af
4. er zijn tig webshops waar die dingen te krijgen zijn, en probeer anders de elektroboer

en nu kan deze weer dicht totdat je eindelijk pics hebt ;)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Topicstarter
...:$... wat is het verschil tussen serieel en parallel??

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 22:24:
Yo peepz...
ik ben begonnen aan men case mod, het is voor de server thuis, en voor op de LAN.
Specificaties:
PII 400MHZ
64 Mbram
52X Cdrom
32X Writer
3 Ethernet Kaarten
Standaar Videokaart
Extra:
2 Akasa Bleu Led Fans
1 Titan Fan
4 Bleu (FEL) Led's
Nog te komen:
Klax Baybus ( voor 4 FANS )
Zijkant van Plexiglas.

Vragen:
1. Met wat voor een tool kan ik het beste Gaten maken in plexiglas, er komt namelijk 1 FAN in het plexiglas, en ik moet natuurlijk gaatjes voor de schroeven.
2. Hoe buig ik plexiglas?
3. hoe sluit ik meerde ledjes aan op 1 kabel, ik heb gemerkt dat als ik 3 ledjes op het kabeltje vanaf het MOBO aansluit, dat de kleur afneemt... welke kleuren combinatie van de Voeding moet ik gebruike?
4. waar koop splitters voor meerde Molex aansluitingen?

alsvast bedankt voor de reactie...
over een weekje zet ik de pic's van de casemod ( nog niet veel leuks aan, maar tog...)
Gaten in plexie kan je wel doen bijvoorbeeld met een boortje en een vijl, of anders met een dremel, maar laat het niet te warm worden(smelt 't)....

Ik weet niet of het kan, maar als het kan doormiddel van warmte, dus met een fohn of iets dergelijks....

Led op bij ledjes dat je wel het goede voltage en dergelijken hebt, een led werkt eigenlijk als een weerstand, als je ze in serie plaatst moet je dus een hoger voltage hebben, en misschien ook nog wel een weerstandje ertussen....en dan heb je ook nog ledjes van 1,5 en 3 volt....lees hiervoor ook de led faq...

Splitters voor molexen kan je het beste gewoon bij de lokale pc-boer halen, online bestellen kost teveel door de verzendkosten.....

Lees de FAQ alvorens je een topic aanmaakt en probeer eens te searchen met google, of hier op got, kon je het namelijk makkelijk vinden :) ....

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-11 15:50
gewone decoupeerzaag gaat ook prima, zal jullie binnenkort het resultaat laten zien....

• snooze
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-07 16:28

snooze

kinda busy atm.

serieel is alle ledjes achter elkaar (kerstverlichting)
parrallel is alle ledjes naast elkaar

weet iemand nog een leuke signature?

• uzuri
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 12:28
1. gatenzaag/ boormachine
2. eerst ff in de oven dan buigen
3. vanaf voeding doen niet vanaf mobo
4. electro of pc boer op de hoek

Verwijderd

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
serieel:
  ---[]----
  |       |
  -O-O-O-O-

Paralel:

--------------
   O  O  O  O
 --------------

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 22:47 ]

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Oftewel; dit staat allemaal in onze FAQ... Lees die eerst eens, en kom eens terug als je mod _helemaal_ af is.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.