Toon posts:

[Quicktime] Quicktime 6 crasht in IE 6

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na het installeren van Quicktime 6 (op Win XP Pro met IE 6.0) crasht Internet Explorer altijd wanneer ik een trailer wil bekijken op www.apple.com/trailers .

Ook na volledig uninstallen van quicktime en zelfs verwijzingen in het register verwijderd te hebben, heb ik nog altijd hetzelfde probleem na herinstallatie van Quicktime 6.

Met Quicktime 5 had ik nooit problemen, na het installeren van Quicktime 6 begonnen de problemen.

Voor zover ik weet, spelen gedownloade .mov-files perfect af, het probleem zit em dus volledig in de combinatie IE 6.0 - Quicktime 6.0.

Verwijderd

Topicstarter
Laat me toe dit topic effe omhoog te schoppen ... heeft er iemand een suggestie om dit probleem op te lossen?

Verwijderd

Topicstarter
*schop*

Sorry voor de kick, maar zou echt graag weten hoe ik dit kan oplossen (herinstallatie windows buiten beschouwing gelaten ...).

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:33
updaten van je IE. downgraden dan updaten .. IE verwijderen :? (makkelijk gezegd dan gedaan)

update beste kans. of gewoon IE6 erover heen installen

btw. ik heb ook quicktime6 en IE 6.. werkt perfekt.

[ Voor 32% gewijzigd door sarcast op 07-01-2003 06:05 ]

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Verwijderd

Topicstarter
sarcast schreef op 07 January 2003 @ 06:00:
updaten van je IE. downgraden dan updaten .. IE verwijderen :? (makkelijk gezegd dan gedaan)
Bedankt voor de reactie ... maar je doet je nickname eer aan ... komt nogal sarcastisch over :X 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Vergeef me dat ik dit topic nog es uit de vuilnisbak haal, maar mijn probleem is nog steeds niet opgelost...
Niemand een suggestie?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Het is u vergeven :+

\windows\Downloaded Program Files <-- verwijder bestanden die naar Quicktime verwijzen daar eens uit.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K, kheb gedaan wa ge gezegd hebt, maar IE crasht nog altijd wanneer ek een quicktime filmpje wil bekijken ...

• retspan
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-08 23:24
Ouwe koeien, kweet, maar ik zit met precies hetzelfde en kom er ook met uitvoerig zoeken niet uit....any1? :?

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 12:34
Quicktime 6 lijkt niet helemaal oké... ik heb het ook geinstalleerd en het lijkt soms best wel brak, druk je op back, gaat je IE bijna over de kop...

Als je er echt problemen mee hebt zou je een alternatieve speler kunnen overwegen.

• falconz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-09 15:22
Ik heb precies hetzelfde probleem. Zou ook graag willen weten of iemand dé oplossing weet. Bij mij eveneens ie 6, xpPro met alle updates en quicktime 6. Als ik 'n trailer wil bekijken begint het met het downloaden met zo'n 400 k/s. Deze snelheid loopt achteruit naar 200 k/s en uiteindelijk loopt m'n IE vast. Redelijk vervelend. Nogmaals: oplossingen zijn meer dan welkom!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 11:38
Hier idem, zelfde probleem ook iexplorer 6 en quicktime6.0.
Bij mij crasht die gelijk bij het openen van een pagina met
quicktime venster. Heb de alternate quicktime player geinstalleerd, helaas
zonder enige verbetering.
Pagina: 1