Toon posts:

Nog een vraag over Proxy

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
HHHHHHHHHEEEEEEEEEELLLLLLLLPPPPPPP!!!!!!!!

ik heb een heel belangrijke vraag waar ik het antwoord niet op weet anders zou ik het niet vragen.

Ik zit bij een team dat de Twentse Kracht Koeien heet.
het is een sub-team van dpc. Maar nou willen we onze eigen statistieken (per comp) zien. Nou heb ik hier gelezen dat dat met een proxy server kunt doen. Daar heb ik dus een beetje mee lopen uitproberen (proxy zooi gedownd van d.net) Maar het werkte niet!!!
je kon niet verbinden met de proxy. Weet iemand hoe je die instellingen moet doen?
of kan iemand mij zijn ini file van zijn proxy server sturen? (verstijnen@superweb.nl)

Verder nog een vraag.
Als je een proxy server gebruikt... Kun je dan je eigen stats alleen zien per ip adres? Dus dat het eigenlijk wel noodzakelijk is om een vaste ip te hebben?
Of is er ook een mogelijkheid om bv. op computer naam de stats te bekijken? (Want iedere comp heeft een bijna unieke naam die je ingeeft bij installatie van win98)

Graag zou ik hier wat antwoorden op willen hebben.
De team-"baas" wil namelijk misschien een eigen team gaan maken om je eigen stats te kunnen zien. Als ie dat doet flushen we dus niet meer voor dpc!!! Dat scheelt al 60+ comps.
Verder als het mogelijk is om op 1 of andere manier persoonlijke stats te zien in een sub-team (door proxy server bv.) Komt de hele universiteit van twente ook flushen voor de dpc!!!!!! (misschien) en misschien ook nog wel andere universiteiten die nou een eigen team hebben (buiten de dpc om!!)
Denk hier maar eens over na.

Alvast bedankt voor de mogelijke antwoorden
want ik wil eigenlijk wel bij de dpc blijven, maar ook bij de tkk!!!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:01
Het is al gelukt om een key server op te zetten, alleen zitten we nog met ene probleem, namelijkk, het lijkt net of we onder ene gewoon team zitten te grazen, en niet onder een sub-team, als we bijv via die stats pagina naar onze site gaan, kan komen we bij http://stats.distributed.net/rc5-64/psummary.php3?id=289827uit in plaats van http://stats.distributed.net/rc5-64/psummary.php3?id=289827 . Je kan onze stats vinden op http://dikkiedik.student.utwente.nl/tkk/rc5stats /. BTW weet iemand al een manier om te zorgen dat je op die pagina je 'eigen stats' hebt. Want wij zitten bij een provider (superweb) waar je niet een vast IP hebt :(. Is er geen manier om dat te doen met de computer naam oid?
Groeten
Milenco

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:54
Als je maar van mijn UT computertjes afblijft >:)
Het is idd goed mogelijk met een proxy server de computers te onderscheiden en 'persoonlijke' stats te zien (met meer info dan dnet zelf kan geven). Als je het goed aanpakt kan je zelfs gewoon onder naam kijken ! Helaas kan ik je even geen ini bestandje sturen, maar meestal is er op #dpc (irc.sorcery.net) wel iemand die je kan helpen.
grtz
Dutchman

We spend our years as a tale that is told

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:54
Als het allemaal niet lukt kan ik wel mijn eigen servert voor UniTwente computers open zetten (of, als er medewerkers van de UT meedoen, ergens op de uni een dedicated plaatsen.)

We spend our years as a tale that is told