Ik was nog niet uitgepraat...

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Om even door te gaan op mijn sof2 probleem:

HypersnapDX ja, maar de mensen die nu aan het gamen zijn, zijn aan het gamen en hebben dus geen tijd om iets te installen, want zover was ik ook al.....het moet in de game kunnen, aangezien je ook demo's kunt opnemen en dat is over het algemeen een stuk moeilijker te realiseren dan 1 frame uit je framebuffer naar disk te schrijven.

En in de manual staan geen console commands....heb al meerdere keren gezocht met de search en op google.........en alleen maar pagina's met shotjes gevonden, maar niet ff in 2 regels de commando's.

Met andere woorden: slotje op mijn vorige topic is onterecht!

[ Voor 4% gewijzigd door MissingDog op 05-01-2003 21:32 ]

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

>>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<<

Mailen dus :D

[ Voor 65% gewijzigd door Atlas op 05-01-2003 21:33 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• MissingDog
  • Niet online
doe eens niet zo moeilijk en geef me hier dan een goede oplossing, mailen is geen optie nu aangezien de match NU bezig is, anders had ik ook wel een paar dagen lopen zoeken op het web

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Volgens M@NI@C:

Download.com/google.com > Screenshot

Lijkt me het beste :D

Moeilijk hoor :Z
http://download.com.com/3000-2094-905149.html?tag=lst-0-1

[ Voor 36% gewijzigd door Atlas op 05-01-2003 21:35 ]

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• MissingDog
  • Niet online
lees eens terug: ik kan geen software installen omdat er NU gegamed wordt op die pc's en ik dus de in-game functie zoek, want die is er wel, alleen niet gedocument door Raven....dus vraag ik hier nog 1x heel vriendelijk om een oplossing die wel voldoet voor dit probleem.

• Atlas
  • Niet online

Atlas

MissingDog schreef op 05 January 2003 @ 21:35:
lees eens terug: ik kan geen software installen omdat er NU gegamed wordt op die pc's en ik dus de in-game functie zoek, want die is er wel, alleen niet gedocument door Raven....dus vraag ik hier nog 1x heel vriendelijk om een oplossing die wel voldoet voor dit probleem.
En waarom kun je dan niets installeren?

• Rafe
  • Laatst online: 27-06-2025
A, je bedoelt een console command... w8 even, dan zoek ik hem voor je op

Manic: nog even geen slot please ;)

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 11:54
MissingDog schreef op 05 January 2003 @ 21:35:
En als je gamed kan je wel posten?
Erg raar maar hoor, gebruik gewoon printscreen af en toe en plak het in paint klaar.

Verwijderd

Pak een digicam en maak shots 8)7

• MissingDog
  • Niet online
Omdat er nu gegamed wordt, de pc's zijn bezet vanwege een clanmatch...tegen een erg vervelende clan...en we hebben wss screenshots nodig om te bewijzen dat we wel gewonnen hebben. deze clan blijkt al vaker dwarsgelegen te hebben. tijdens een game vertrekken betekent er niet meer voor de volgende ronde terug in kunnen komen, met andere woorden: ik heb de in-game screenshot commando's nodig zodat ik naar m'n huisgenoot kan lopen om hem dat te geven.

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• MissingDog
  • Niet online
DarkJedi schreef op 05 januari 2003 @ 21:38:
[...]

En als je gamed kan je wel posten?
Erg raar maar hoor, gebruik gewoon printscreen af en toe en plak het in paint klaar.
Duidelijk dat ik niet speel nu he....ik ben de heren aan het helpen met een oplossing, maar geloof niet dat er veel medewerking te verwachten is hier. 'Discussieforum van hoog technisch niveau', maar behulpzaamheid en manieren ho maar!

• M@NIC
  • Laatst online: 26-01 11:29
Genoeg!
Ik zou wachten op Rafe maar ik heb het nu wel gehad.
Als jij je niet volwassen kan gedragen hoef ik je geen extra kans te geven.
Zie de heren bovenaan:

>>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<<

[ Voor 94% gewijzigd door M@NIC op 05-01-2003 21:41 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.