Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Weet iemand waar ik deze kan krijgen???

Pagina: 1
Acties:

• Jukebox126
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-11-2023
Ik zoek een nieuwe kast om een te gaan modden, en nou had ik deze site gevonden:

http://www.casepower.com.tw/

Daar staan een aantal mooie cases op IMHO, maar het enige probleem is dat ze bijna nergens te krijgen zijn. Vooral deze leek mij leuk om te gaan modderen:

http://www.casepower.com.tw/eng/html/gb_htm/195_big.htm

Nu zijn er een aantal van die iCute kasten bij www.maxilla.nl te krijgen, maar niet die die ik zoek. En nee, ze staan ook niet in de pricewatch. Heeft iemand een idee waar ik ze kan krijgen?

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-11 08:31

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
www.colorcase.nl misschien?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 22:05
Hier http://www.a-lcomputer.com hebben ze die case wel staan, bestellen weet ik niet, maar misschien moet je die gasten anders even mailen
dit is het type: icute 195SL-2FAN

[ Voor 13% gewijzigd door PcFer op 05-01-2003 21:19 ]

• Jukebox126
Hehe, ja daar staan ze op ja, maar weet iemand wat de omrekenkoers is van Koreaanse dollars naar euros, en de verzendkosten lijken mij ook wel interressant

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-11 08:31

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Ik vind er niks aan... Die kast bedoel ik dan.

Verwijderd

PcFer.. Werkt jou TV-kaart een beetje... Mijn Pinnacle PCTV is klote... Kan helemaal geen zenders vinden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 21:46:
Ik vind er niks aan... Die kast bedoel ik dan.
Waar denk jij dat case MODDING om draait? ;)

Verwijderd

Inderdaad..... heb je gelijk in. Ik wil de resultaten zeker zien, mocht iemand ooit aan die kast kunnen komen dan....

• Jukebox126
W00T,

Voor 25 euro heb ik zo'n ding, als ik bij die winkel langs ga ten minste, want ze doen niet aan levering. :(

• Jukebox126
Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 21:48:
[...]

Waar denk jij dat case MODDING om draait? ;)
Volgens mij zit er alleen nog maar een tempreatuurmetertje in hoor, ik ben toch nog wel wat meer van plan ;)

Verwijderd

Jukebox schreef op 05 January 2003 @ 21:53:
[...]

Volgens mij zit er alleen nog maar een tempreatuurmetertje in hoor, ik ben toch nog wel wat meer van plan ;)
Ikke snappe. Was in reactie op Erik.

Verwijderd

Vertel... Wat ben je allemaal van plan dan????

• Jukebox126
Naast natuurlijk alles stealthen, mijn eigen logo zagen, stu of 8 fans erin stoppen en wat licht in de duisternis scheppen, wil ik een mooi lcd'tje, een goede baybus, en ik wil iets gaan proberen met spiegels. nog een paar andere dingen, maar die weet ik nog niet zeker, dus daar zal ik nog niks over zeggen
Pagina: 1