Is de pcb van de Audigy 2 hetzelfde als die van de Platinum aangezien alles op de kaarten hetzelfde is? Zo ja, kan ik dan later altijd nog zo'n drive erbij kopen als ik nu de budget versie neem ?
Ja hehe moet je wel 2 pics posten niet 1 pic + X
hij doet het thanks
hij doet het thanks
[ Voor 20% gewijzigd door midget op 05-01-2003 21:33 ]
Uh hier doet ie hetpeterzwet schreef op 05 januari 2003 @ 21:25:
Ja hehe moet je wel 2 pics posten niet 1 pic + X
wacht ik up m zelf wel ff
En dan zijn dit nog audigy 1's.... 
Maar ontopic. De pcb's zijn idd hetzelfde. Het kan je wel wat moeite kosten om later nog zo'n drive erbij te kopen, aangezien die dingen niet op elke hoek van de straat te krijgen zijn.....
Maar ontopic. De pcb's zijn idd hetzelfde. Het kan je wel wat moeite kosten om later nog zo'n drive erbij te kopen, aangezien die dingen niet op elke hoek van de straat te krijgen zijn.....
[ Voor 74% gewijzigd door stylezzz op 05-01-2003 21:33 ]
Zoekt de verschillen, maar zo te zien wel. Maar ik snap je vraag niet helemaal. Ik denk dat je bedoelt of de livedrive van 1 op 2 past, en ja dat is zo.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Die condensatoren zitten anders en dat jumperblok in het midden is anders
Ik ben een ster op de photoplay
Ik ben een ster op de photoplay
Nee, dat is niet zo! De connectoren van de LiveDrives zijn verschillend bij de Audigy1 en de Audigy2, hetgeen ze niet zomaar uitwisselbaar maakt.
Ik bedoel eigenlijk het verschil tussen Audigy 2 en Audigy 2 Platinum
Dan vertel je mij iets nieuws, wat is het verschil dan in de drives, of zijn het alleen de connectoren?M4rtijn schreef op 05 January 2003 @ 21:39:
Nee, dat is niet zo! De connectoren van de LiveDrives zijn verschillend bij de Audigy1 en de Audigy2, hetgeen ze niet zomaar uitwisselbaar maakt.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
even zoeken, over het kunnen gebruiken van de livedrive/audigy drive op andere dan de bedoelde kaart zijn al heel wat topics geweest.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()