[CD] Hexen II

Pagina: 1
Acties:

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11-2025
Ik probeer nu Hexen 2 te installeren op mijn Siemens Multimedia box. Het probleem is dat daar geen CD-ROM inzit. Ik heb dus vanaf mijn andere PC moeten installeren. Ok, installatie gelukt...

Maar nu, om het spel te kunnen spelen MOET je het van CD runnen, dat doe ik dus ook via netwerk... Maar een CD-ROM als netwerkdrive wordt niet herkend als CD-ROM speler op de remote PC (Siemens). Kan ik dit oplossen?

• White Dust
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Probeer daemon tools 's... de site zit normaal gesproken op www.daemon-tools.com maar die is op 't moment een beetje dood.
Ik kan je wel een link naar het forum van Daemon Tools geven.
Wat dit progje doet is zeg maar een "virtuele CD-rom" speler aan maken op je HD ;)

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 11:54
White Dust schreef op 05 januari 2003 @ 22:13:
Probeer daemon tools 's... de site zit normaal gesproken op www.daemon-tools.com maar die is op 't moment een beetje dood.
Ik kan je wel een link naar het forum van Daemon Tools geven.
Wat dit progje doet is zeg maar een "virtuele CD-rom" speler aan maken op je HD ;)
Dat wilde ik ook erg posten, maar dan moet je eerst van de cd een iso maken toch?
En hij wil hem graag lezen vanaf het netwerk dus dat is niet de oplossing IMHO.
Meer een topic voor een netwerk forum (had ik algezegd he Manic ;) )

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-01 01:07
een beetje omslachtig met deamontools , maar het lukt wel
isootje maken op de andere peecee en met deamon tools door het netwerk bladen en de iso file mounten

• Benadski
  • Laatst online: 28-11-2025
Helaas heb ik geen ruimte op mijn schijven voor complete ISO's, dat word m dus niet. Als er geen andere oplossing is moet ik maar wachten op geld voor een ander harddiskje... :(

pindakaas dus.

Sorry, dit had misschien idd. beter in netwerkproblemen gekund.