Flamebait?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Het gaat om deze reactie: http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=675732
met deze moderaties:
Beoordelingen: +1, +1: Grappig, -1: Flamebait, 0: Flamebait, -1: Flamebait, +0.80: Grappig, -0.67: Flamebait, -0.57: Flamebait, -0.50: Flamebait, +0.44: Flamebait, +0.40: Grappig, +0.36: Grappig, +0.33: Ondergewaardeerd, -0.31: Flamebait, +0.29: Interessant, -0.27: Flamebait, +0.25: Ondergewaardeerd, -0.24: Flamebait, +0.22: Grappig, -0.21: Flamebait, -0.20: Troll, +0.19: Grappig, -0.18: Flamebait, +0.17: Grappig, -0.17: Flamebait, +0.16: Grappig, +0.15: Grappig, +0.15: Grappig, -0.14: Flamebait, +0.14: Grappig, -0.11: Flamebait, +0.10: Grappig, +0.10: Grappig, -0.08: Flamebait, -0.08: Flamebait, -0.07: Flamebait, +0.07: Ondergewaardeerd, -0.06: Flamebait, -0.06: Flamebait, -0.06: Flamebait, -0.05: Flamebait, -0.05: Flamebait, -0.05: Flamebait, -0.05: Flamebait, -0.05: Flamebait, -0.05: Flamebait, -0.05: Flamebait, -0.05: Flamebait, -0.04: Flamebait, -0.04: Flamebait, -0.04: Flamebait, -0.04: Flamebait, -0.04: Flamebait, -0.04: Flamebait, -0.04: Flamebait, -0.04: Flamebait, -0.04: Flamebait, -0.04: Flamebait, -0.04: Flamebait, 0: Gemodereerd, 0: Gemodereerd, Totaal: -0.5 / 61x
Het kan grappig worden opgevat, of als flamebait. Uit de beoordelingen blijkt dat de meningen elkaar aardig in evenwicht houden. Alleen op het laatst komt er een hele reeks Flamebaits. Het lijkt me zo goed als onmogelijk zo'n groot aantal mensen het ineens een flamebait vond, dus vermoed ik dat er iemand aan het multi-modden is geweest. Eigenlijk vind ik dat niet juist. Dit is weer typisch zo'n post waarover men het nooit eens zal worden en dan hoort de meerderheid te beslissen en geen LM-power gebruikt te worden. Kan degene die dit heeft gedaan misschien eens uitleggen waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
dat ben ik geweest, onderbouwing komt zo, even logs doorlopen.

#03:46# [@Teckna] http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=675732
#03:46# [@Teckna] :/
#03:47# [@Teckna] vanwaar deze reactie?
#03:47# [@JimmyPop] OMFG
#03:47# [@JimmyPop] ik trap hem net zo ongelooflijk hard omlaag.... mark me words :x
#03:47# [@*******] daar heeft ie geen windows voor nodig, dat is meestal zo ook het geval... :X :+

Kijk, de heer flipz loopt nu al met een history van flames en trolls rond, normaliter blijft dit in een draadje dat over microsoft en linux gaat nu ook al in draadjes dat er niet meer over gaan. het is zo gewoontjes dat de flipz fans flipz hoger zetten dan dat hij hoort, dit gaat al tijden zo, en was bij het zien van deze reactie het even zat. ik heb dit expres op irc gelaten omdat ik geen zin had om hier in #tmf te horen te krijgen dat ik een MS Lemming ben. of dat er weer een complete linux vs microsoft draadje komt

overigens heb ik niet gemultimod totdat de heer flipz het nodig vond om een regelrechte flame tegen mensen die anti depresiva gebruiken uit te spreken,overigens nog een verkeerde ook, aangezien de meeste mensen die hun anti depresiva niet innemen het helemaal geen f*ck kan schelen wie wat zegt, maar dat terzijde
[flamebait? tssss, zeker anti-depressiva nog niet ingenomen
[Reactie gewijzigd door ]
(overigens heb ik drie maanden vorig jaar aan de remeron 45 mg gezeten, je raad het al, een vrij hoge dosering anti depresiva)

dit was voor mij de reden om hem goed naar beneden te zetten, voordat ik dit deed heb ik getracht op irc hierover in discussie te gaan, enkel was iedereen afwezig, vanwaar ik heb besloten om hem naar beneden te zetten.

overigens hoop ik niet dat dit een pro linux vs microsoft of omgekeerd wordt. die heb ik in de afgelopen weken al genoeg gezien, en wilde er ook niet aan deelnemen.

als men vind dat deze reactie lager staat dan dat hij hoort te staan zal ik hem weer op 0 zetten, dat is waar hij stond, maar het is naar mijn idee zeker geen 0 waard.

[ Voor 104% gewijzigd door Teckna op 05-01-2003 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

dat ben ik geweest, onderbouwing komt zo, even logs doorlopen.
Ik ben benieuwd :)

edit: heftig verhaal.

1. ik zit nooit op irc btw
2. dus ik geef alleen maar commentaar op TMF en ik vind dit verhaal wel materiaal voor TMF en het hoeft niet per se een ms-linux nooit-op-te-lossen discussie worden. Ik vind het jammer dat je daar vanuit gaat. Je kunt hiet misschien wel meer kwijt dan je denkt, vooral als je de context uitlegt. Ik sta altijd open voor goede argumenten en ben nooit beroerd om iemand te helpen.
3. goed dat je het alleen kunt maar we zijn er ook voor elkaar :)

[ Voor 79% gewijzigd door Spice op 05-01-2003 21:03 ]

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Ikzelf vond het ook een flamebait, maar heb me bewust beperkt tot *een* moderatie. De uitkomst van deze discussie: M$ een troll? was toch eigenlijk dat multimodden hier niet moest. Natuurlijk is zijn reactie in waarde gedaald door die opmerking over anti-depressiva, en dat zal zeker pijnlijk zijn voor iemand die ze zelf net gebruikt heeft, maar je kunt beter eerst overleggen alvorens een dergelijke actie te ondernemen. Niet op IRC, (daar zit ik nooit) maar dit forum is daarvoor het geeigende kanaal.

Overigens kan ik me wel vinden in de score, maar als Zemanova langs komt zullen we wel weer een tirade te horen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik vind die reactie meer overbodig dan een troll, hoewel deze wel naar die kant riekt:
Het zijn waarschijnlijk wel allemaal computers met windows in het onderzoek.
Aardig mwhoah, maar wat hebben wij hieraan?
k vind 5 uur dan nog mee vallen. Na 5 minuten windows ben ik doorgaan al niet meer te genieten. :) Windows ook niet.
Informatie waar wij niks aan hebben, met een vleugje troll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Spice schreef op 05 January 2003 @ 20:57:
[...]

Ik ben benieuwd :)

edit: heftig verhaal.

1. ik zit nooit op irc btw
2. dus ik geef alleen maar commentaar op TMF en ik vind dit verhaal wel materiaal voor TMF en het hoeft niet per se een ms-linux nooit-op-te-lossen discussie worden. Ik vind het jammer dat je daar vanuit gaat.
wat nu de afgelopen weken is gebeurd is dat flipz(zemanova) continue hier zijn gal komt spuwen op reacties met daarin flames gericht naar microsoft (of in zijn woorden M$).
recente voorbeelden:
Olie op het OS vuur
Wat moeten we hiermee?
"MS-lemmings", ze leren het nooit af.
om maar even 3 voorbeelden te noemen
Je kunt hiet misschien wel meer kwijt dan je denkt, vooral als je de context uitlegt. Ik sta altijd open voor goede argumenten en ben nooit beroerd om iemand te helpen.
3. goed dat je het alleen kunt maar we zijn er ook voor elkaar :)
daar ben ik mij ook degelijk van bewust.

[ Voor 3% gewijzigd door Teckna op 05-01-2003 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
polaris schreef op 05 January 2003 @ 21:11:
Ikzelf vond het ook een flamebait, maar heb me bewust beperkt tot *een* moderatie. De uitkomst van deze discussie: M$ een troll? was toch eigenlijk dat multimodden hier niet moest. Natuurlijk is zijn reactie in waarde gedaald door die opmerking over anti-depressiva, en dat zal zeker pijnlijk zijn voor iemand die ze zelf net gebruikt heeft, maar je kunt beter eerst overleggen alvorens een dergelijke actie te ondernemen. Niet op IRC, (daar zit ik nooit) maar dit forum is daarvoor het geeigende kanaal.
in eerste instantie heb ik ook niet gemultimod, zeker niet voor een posting met M$ erin, die reacties vermijdt ik zelfs een beetje, zoals hierboven ook uitgelegt, ging het mij om de reactie van anti depresiva die mij ontzettend in het verkeerde keelgat geschoten was.
Overigens kan ik me wel vinden in de score, maar als Zemanova langs komt zullen we wel weer een tirade te horen krijgen.
dit is ook gelijk de reden waarvoor ik hier geen draadje wilde beginnen. ik ben de discussies met hem een beetje zat aan het worden, overigens niet alleen door hem zelf, meer de eeuwig durende discussie over linux vs microsoft die hier niet eens thuis hoort.
het ging mij in dit geval niet over de reactie van windows, maar om de flame jegens mensen die anti depresiva gebruiken.

(overigens: hoe kan er een "+0.44: Flamebait," gegeven worden?!)

[ Voor 13% gewijzigd door Teckna op 05-01-2003 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07

botoo

💀 too old to die young

owkee dan, ééntje voor het dunschilmesje.
Daar lijkt het wel op, ja. Hoewel.... onderzoek dat onder 25.000 werknemers werd gehouden. ...meer dan vijf uur

Het zijn waarschijnlijk wel allemaal computers met windows in het onderzoek.
Best wel een beetje trollerig, Flipz speelt met het idee dat dat Windows eigenlijk de oorzaak van die depressiviteit is, maar aangezien vermaak vaak leedvermaak is kan je dit ook als grappig beoordelen, het _is_ uiteindelijk wel een grappig bedachte winkslag.
Toch voegt Flipz hiermee niet iets toe wat interessant is, dus overbodig is wmb ook een goede score.

Het is dus aan de persoonlijke ervaring van de moderator om hier troll, overbodig of grappig aan toe te kennen, waarbij de score op -1, 0 of 1 correct is.
Ik vind 5 uur dan nog mee vallen. Na 5 minuten windows ben ik doorgaan al niet meer te genieten. Windows ook niet.
Zeer persoonlijke mening zonder onderbouwing, voegt niets toe (iedereen weet immers hoe Flipz over MS denkt), mag naar 0 overbodig/overgewaardeerd.
[flamebait? tssss, zeker anti-depressiva nog niet ingenomen
[Reactie gewijzigd door Flipz]
Deze ligt, zoals Teckna ook al aangeeft, wat gevoeliger.
- In het kader van de nieuwspost zelf mag je dit wmb als een grappige opmerking zien (wederom, het leedvermaak verhaal).
- Evenzogoed kan ik me voorstellen dat een dergelijke opmerking als troll gezien kan worden door degene(n) die dat als zodanig ervaren.
- Het feit dat er op de FP over de moderatie gezanikt wordt is 'not done'.

Alles bij elkaar genomen verdient Flipz' post geen schoonheidsprijs, scores van -1,0,1 zijn evenwel te verklaren.

Ik vind het iig geen reden tot multi-modden.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
de orginele reactie is gewoon een trol richting ms. Is een leuk verwoorde manier om te zeggen MS suxs.
De edit is een regelrechte flaimbate naar de moderators.
Staat dus wat mij betreft terecht op -1

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Olie op het OS vuur
Wat moeten we hiermee?
"MS-lemmings", ze leren het nooit af.
om maar even 3 voorbeelden te noemen
Zie jij daar reacties van mij staan?

En mochten die er staan (ik weet niet alles uit mijn hoofd) dan zijn die waarschijnlijk dusdanig van aard dat er uit blijkt dat: ik niet in ga op wellus-nietus spelletjes en alleen antwoorden geef op zinnige vragen/discussies, ik verwijs hiervoor nog een x naar punt 2.

[ Voor 5% gewijzigd door Spice op 05-01-2003 23:03 ]

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Spice schreef op 05 January 2003 @ 23:02:
[...]

Zie jij daar reacties van mij staan?

En mochten die er staan (ik weet niet alles uit mijn hoofd) dan zijn die waarschijnlijk dusdanig van aard dat er uit blijkt dat: ik niet in ga op wellus-nietus spelletjes en alleen antwoorden geef op zinnige vragen/discussies, ik verwijs hiervoor nog een x naar punt 2.
het was niet om jou in twijfel te trekken, het gaat mij om de user zemanova aka flipz op de frontpage versus aad123 die daarbij gelijk een boel mensen meetrekken om mee te discusieren over een ms vs linux. dit wilde ik voorkomen, vandaar de irc en aangezien zowat ieder draadje uitlokt tot deze discussie waarin een van deze namen voorkomt wou ik dit draadje niet starten. dat probeerde ik te zeggen. daarbij haalde ik deze draadjes aan als voorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

het was niet om jou in twijfel te trekken, het gaat mij om de user zemanova aka flipz op de frontpage versus aad123 die daarbij gelijk een boel mensen meetrekken om mee te discusieren over een ms vs linux. dit wilde ik voorkomen
Thx! Het was tevens niet de bedoeling om jou in twijfel te trekken, ik wil mede op deze plek aangeven dat ik bewust niet reageer in dat soort draden omdat je dan inderdaad een hoop mensen meetrekt.
Nu komen we bij het punt wat ik belangrijk vind. Er zijn mensen die draden lezen en 'wijselijk' hun mond houden. Dit is erg moeilijk zie als voorbeeld de draad van KeX Olie op het OS vuur . Kex ging bewust de confrontatie aan. Ik doe dit niet om dat ik hoop dat jij jouw verhaal (en het is er een voor TMF) en straks ook anderen hun verhaal blijven plaatsen op dit forum en dat 'wij' daar op reageren en jou/elkaar helpen. Ik wil dus dat iedereen zijn/haar probleem post en niet dat je voor eigen rechter gaat spelen (ook mooi mbt normvervaging-discussie in dit land btw :) )
Ik hoop dus dat je door de door jou genoemde voorvallen niet denkt/voelt, dat het TMF niet meer goed functioneert.

(waar blijft Rennie! hellup!)

[ Voor 11% gewijzigd door Spice op 05-01-2003 23:22 . Reden: zinsconstructie ende taalfouten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Spice schreef op 05 januari 2003 @ 23:18:
[...]

Thx! Het was tevens niet de bedoeling om jou in twijfel te trekken, ik wil mede op deze plek aangeven dat ik bewust niet reageer in dat soort draden omdat je dan inderdaad een hoop mensen meetrekt.
Nu komen we bij het punt wat ik belangrijk vind. Er zijn mensen die draden lezen en 'wijselijk' hun mond houden. Dit is erg moeilijk zie als voorbeeld de draad van KeX Olie op het OS vuur . Kex ging bewust de confrontatie aan. Ik doe dit niet om dat ik hoop dat jij jouw verhaal (en het is er een voor TMF) en straks ook anderen hun verhaal blijven plaatsen op dit forum en dat 'wij' daar op reageren en jou/elkaar helpen. Ik wil dus dat iedereen zijn/haar probleem post en niet dat je voor eigen rechter gaat spelen (ook mooi mbt normvervaging-discussie in dit land btw :) )
Ik hoop dus dat je door de door jou genoemde voorvallen niet denkt/voelt, dat het TMF niet meer goed functioneert.

(waar blijft Rennie! hellup!)
Je verwoord het zeker goed, en ook heb je vrijwel gelijk dat ik in eerste instantie had moeten overleggen, mijn bewuste keuze was echter om het niet hier te plaatsen vanwege de redenen, dat ik net als jou os draden uit de weg ga

het is trouwens wel vaker gebruikelijk om snel een linkje op irc te zetten (irc.tweakers.net #tmf) om over een specefieke reactie te praten, ipv op het forum te plaatsen, toch zijn dit vaker de wat minder 'opmerkelijke' reacties.

naar mijn idee functioneert /16 gewoon goed, enkel is een os discussie gewoonweg -1 overbodig om te voeren op /16 dit mede vanwege de bovengenoemde draadjes, overigens is het zeer normaal om kritische discussies te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Zucht*
Helaas, weer een voorbeeld.

Mijn voorstel: Schaf alsjeblieft dat multimodden af. Wat heb je er aan als er maar zo weinig modjes zijn die cencuurloos kunnen modden.

1 persoon kan er echt niet om lachen en het staat op -1 flamebait.

(overigens heb ik een kortstondige relatie gehad met iemand die anti-depressiva nodig had, dus ik weet heel goed hoe dat is)

Mijn voorstel is simpel: Deze moderator kan *niet* objectief modereren en moet dus geen multimodrechten hebben. Ik snap wel zijn reactie, maar daar is het mod-systeem niet voor bedoeld.

Ik neem aan dat je dus ook niet naar Joep van het Hek hebt gekeken? Dat is even "grappig" als mijn reactie. Ook hij had het over anti-deps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

normaal gesproken zou ik ook niet over anti-deps beginnen, maar hier is het ON-topic (depressiviteit gaat het topic immers over).

edit: eigenlijk erg jammer dat ik de clue ook nog moet uitleggen.

Zo'n 50% van de moderators vind het wel grappig, vervolgens is er 1 zo arrogant om het omlaag te halen. Als die persoon gewoon reageert dat het voor hem kwetsend is oid, dan zou ik eventueel daar excuses ofoz op aanbieden.

Maar nee, de moderator is daarvoor te lui en misbruikt modpower.

Wie of wat bepaalt eigenlijk of je multimodrechten hebt?

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 23:57:
normaal gesproken zou ik ook niet over anti-deps beginnen, maar hier is het ON-topic (depressiviteit gaat het topic immers over).

edit: eigenlijk erg jammer dat ik de clue ook nog moet uitleggen.
haha leuk :/, overigens moet je weten dat zeuren in een threat over moderaties not done is, zeker gezien je frequentie hier in /16 edit: bovendien, waarom zou iemand die depresief is jouw naar beneden willen modereren, uit ervaring kan ik zeggen dat iemand die depresief is helemaal niets zou geven over een moderatie van een willekeurige persoon, en het is zeker niet on topic om een reactie te editten over een moderatietag die gegeven is, zoals je zelf weet is hier een forum voor.
Zo'n 50% van de moderators vind het wel grappig, vervolgens is er 1 zo arrogant om het omlaag te halen. Als die persoon gewoon reageert dat het voor hem kwetsend is oid, dan zou ik eventueel daar excuses ofoz op aanbieden.
hij stond op 0: flamebait. daar staat hij nu weer op.
Maar nee, de moderator is daarvoor te lui en misbruikt modpower.
zoals ik hierboven ook al geschreven had, was ik ontzettend snel, en naar mijn mening stond hij goed op -1 overigens heb ik deze fout ook weer rechtgezet door de reactie weer op het puntenaantal te zetten waar hij stond 0:flamebait, met hetzelfde misbruik van mijn modrechten.
Wie of wat bepaalt eigenlijk of je multimodrechten hebt?
diegene die nu ook moderator zijn kunnen iemand 'opgeven' vaak gebeurt dit nu alleen nog indien een LM zijn modrechten opgeeft, en zelf zijn status 'doorgeeft' aan de nieuwe persoon die hij zelf heeft opgegeven als waardige vervanger.
Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 23:47:
*Zucht*
Helaas, weer een voorbeeld.

Mijn voorstel: Schaf alsjeblieft dat multimodden af. Wat heb je er aan als er maar zo weinig modjes zijn die cencuurloos kunnen modden.
dit is een eenmalig iets geweest, mijn redenering staat tot in de treure uitgelegt hier in deze draad, niemand zal ooit 100% objectief modden. bovendien, wat is cencuurloos modden? iedereen die jou niet modereert? het komt jou allemaal namelijk wel goed uit totdat jij inene naar beneden gehaald wordt. overigens niet vanwege cencuur. maar gewoonweg vanwege de vele flames en trolls. of reacties die op de grens balanceren
1 persoon kan er echt niet om lachen en het staat op -1 flamebait.
zoals aan de vele moderaties te zien, was ik echt niet de enigste die hier over dacht, overigens valt mij het op dat als er een user is die veel moderaties toebedeelt krijgt, jij het wel bent, met zo ongeveer iedere reactie.
(overigens heb ik een kortstondige relatie gehad met iemand die anti-depressiva nodig had, dus ik weet heel goed hoe dat is)
niet leuk dus.
Mijn voorstel is simpel: Deze moderator kan *niet* objectief modereren en moet dus geen multimodrechten hebben. Ik snap wel zijn reactie, maar daar is het mod-systeem niet voor bedoeld.
als er een persoon is geweest die liet zien hoe goed hij wel niet was met het 'objectief' modereren hier op de frontpage.... nee, niet echt, dit is een geval van de pot verwijt de ketel. als het aan jou had gelegen, hadden alle reacties, met of zonder inhoud, op het moment dat het kritisch is naar microsoft toe, inclusief flames en trolls op +4 beland, en zodra er kritisch gekeken wordt naar een NOS op -1 beland, getuige jouw geschiedenis hier op /16 en de frontpage

edit:
overigens: ik weet ook dat je zeer sterke goede capiciteiten hebt, en zeker als ik een vraag over linux zou hebben, het is dus niet zo dat ik alleen jou moet hebben oid, toch zou ik liever zien, dat je wat minder een partij zou aanvallen, juist verder uitblinken in de punten waar je goed in bent.

[ Voor 24% gewijzigd door Teckna op 06-01-2003 07:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07

botoo

💀 too old to die young

FlipZemanova, Nu begin je dus direct met flamen (* Wat heb je er aan als er maar zo weinig modjes zijn die cencuurloos kunnen modden *), imo zijn er wel degelijk veel moderators die cencuurloos kunnen modden, degenen die daar nog niet zo gehaaid in zijn, leren het vast nog wel, juist omdat het hier open besproken word.
Niemand is foutloos, en zolang je bereid bent om kritisch naar je eigen beweegredenen te kijken ben je imo goed bezig.
Het is dus veel te kort door de bocht om multi-modden op die schrale veronderstelling af te schaffen.

Nog meer flamen?
(* Maar nee, de moderator is daarvoor te lui en misbruikt modpower. *)
:/

- * Als die persoon gewoon reageert dat het voor hem kwetsend is oid, dan zou ik eventueel daar excuses ofoz op aanbieden. *
Je bent echt niet zo'n onbehouwen knupple als je je zo graag voordoet, we hebben je heus wel door hoor ;) :P

Owja, je hoeft de clou niet uit te leggen hoor, dat had ik al voor je gedaan.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Wat mij betreft is alles duidelijk, het is dat we hier eigenlijk geen draadjes sluiten anders zou ik om een 'slotje' vragen.
Misschien nog 1 ding: Teckna wat mij betreft hoef jij je niet te verantwoorden t.o.v. Zemanova/Flipz, ik weet nu wel hoe de vork in de steel zit ;). Dat bespaart je een hoop onnodig tikwerk.

[ Voor 65% gewijzigd door Spice op 06-01-2003 09:41 ]

Pagina: 1