• Y3PP3R
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-02 17:11
Ik heb een Ipaq H3830 en een SonyEricsson T68i, en nu wil ik internetten via GPRS op mijn pocketpc. Ik heb begrepen dat dat aan de pocketpc ligt, of het wil of niet.

Ik heb al een verbinding naar nummer *99# geprobeerd (gprs nr van O2), maar dat werkt niet, wie weet wat ik nodig ben?

Verwijderd

sjonge jonge wel gierig hoor om de 3830 te kopen als je een bluetooth telefoon hebt, doe't dan goed en koop de 3870 kan via bluetooth op gprs. hoe wou je het nu doen? via infrarood, nee das handig, verkeerde zuinigheid heet dat

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:40

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 18:07:
sjonge jonge wel gierig hoor om de 3830 te kopen als je een bluetooth telefoon hebt, doe't dan goed en koop de 3870 kan via bluetooth op gprs. hoe wou je het nu doen? via infrarood, nee das handig, verkeerde zuinigheid heet dat
Misschien had hij de PDA eerst?

Ik moet zeggen dat via inftrarood ook niet ideaal is, maar dat is nu wel het probleem en dan zal zo'n antwoord ook niet veel helpen.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:01
Y3PP3R schreef op 05 januari 2003 @ 20:35:
Ik heb een Ipaq H3830 en een SonyEricsson T68i, en nu wil ik internetten via GPRS op mijn pocketpc. Ik heb begrepen dat dat aan de pocketpc ligt, of het wil of niet.

Ik heb al een verbinding naar nummer *99# geprobeerd (gprs nr van O2), maar dat werkt niet, wie weet wat ik nodig ben?
Dat nummer is volgens mij dit:
*99***1#

Deze gebruik ik icm. m'n Ipaq 3870 en m'n Nokia 6310i, En als modem gewoon Generic IRDA modem opgeven, en dan bij dial string heb ik +CGDCONT=1,"ip","internet" staan.

Suc6!