Op dit moment is mijn voeding het enige apparaat in mijn computer waar ventilators in zitten. Die wil ik eruit hebben. Ik heb ze al eens losgehaald maar toen werd hij bloedheet. Er zit dus niets anders op dat mijn voeding ook aan mijn waterkoeling systeem toevoegen. Ik weet alleen niet hoe ik dat moet aanpakken. Misschien heeft iemand een idee????
Er zijn een paar onderdelen die heel eg warm worden, ben de naam kwijt... soort platte zwarte dingetjes, die aan de grote koelvinnen in de voeding zijn vastgemaakt.
Die zou je dus vast moeten koppelen aan een koelblok, waar je water doorheen jaagt...
FF de search gebruiken, ben een mooi topic tegengekomen met pics en dergerlijke.
Die zou je dus vast moeten koppelen aan een koelblok, waar je water doorheen jaagt...
FF de search gebruiken, ben een mooi topic tegengekomen met pics en dergerlijke.
Verwijderd
Kant en klare kopen, je voeding heeft altijd wel koeling nodig. Met de search had je veel topics gevonden over passief gekoelde voedingen en over zelf-gemaakte waterkoel voedingen
je zoekactie naar voeding en waterkoeling heeft geen 2,798 + 6,230 resultaten opgeleverd, omdat je niet gezocht hebt
(please, correct me if I'm wrong....)
(please, correct me if I'm wrong....)
[ Voor 13% gewijzigd door De_Koele_Man op 05-01-2003 20:31 ]
Meh!
Zo, jij hebt vanavond wel wat door te lezen 
Lees de boel es gericht door, volgens mij is er dan vast wel uit te komen
Lees de boel es gericht door, volgens mij is er dan vast wel uit te komen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()