Als alles goed komt, kan ik binnenkort beginnen met een cursus CNE Netware 6. Ik heb even op de site van Novell gekeken en daar kun je zien dat je voor het behalen van het CNE Netware 6 certificaat geen examen meer hoeft te doen in "Networking Technologies" (course 50-632 in Netware 5). Vreemd, dat zou betekenen dat je ook zonder dat je iets weet over hubs, en routers etc. toch kan slagen voor je CNE Netware 6. Wat ik ook vreemd vind, is dat je geen "elective exam" moet kiezen. Ik had zelf eigenlijk wel zin in een examen TCP/IP for Networking Professionals (course 50-649 in Netware 5), maar ook dit kan niet meer. Iemand een idee hoe dit zit?
Eh.. zou je zoiets niet makkelijker kunnen vragen, door middel van een telefoon, en een telefoonnummer van Novell NederlandVerwijderd schreef op 05 January 2003 @ 20:00:Iemand een idee hoe dit zit?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
heb ik geprobeerd, maar als je naar Novell Nederland belt, wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Zij doen alleen maar de Sales zeggen ze dan. Inderdaad onbegrijpelijk, maar vandaar dus dat ik het hier vraag.
dan bel je toch gewoon even met een gerenomeerd opleidingsinstituut welke deze trainingen ook verzorgt 
geheid dat deze je meer kunnen vertellen, adressen staan wel in de gouden gids
geheid dat deze je meer kunnen vertellen, adressen staan wel in de gouden gids
A wise man's life is based around fuck you
Mjah, je kunt heel simpel weg contact opnemen met Novell zelf in Amerika via CNENet.
http://cnenet.novell.com/
http://cnenet.novell.com/
Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage
Graag gedaanVerwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 22:44:
Heb zojuist een mailtje naar ze gestuurd, bedankt voor de tip.
Novell is altijd wel behulpzaam in dit soort dingen, en als je ze regelmatig een mailtje stuurt krijg je nog een t-shirt ook
Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage
Pagina: 1