Chaintech BOX2 op een GA-7VAX?

Pagina: 1
Acties:

• Soen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-07-2024
Ik heb een kassie zo'n CBOX2 te veel gekregen bij mijn chaintech moederbord en nu vroeg ik me af kan ik dit kassie ook op mijn andere moederbord aansluiten dat is een Gigabyte GA-7VAX.

CBOX2:
Afbeeldingslocatie: http://www.chaintech.nl/dk/products/SOCKA/images/7njs_cbox2.gif
Weet iemand of dit kan?

[ Voor 22% gewijzigd door Soen op 05-01-2003 19:41 ]

• Soen
AMD lover schreef op 05 January 2003 @ 19:38:
Ik heb een kassie zo'n CBOX2 te veel gekregen bij mijn chaintech moederbord en nu vroeg ik me af kan ik dit kassie ook op mijn andere moederbord aansluiten dat is een Gigabyte GA-7VAX.

CBOX2:
Afbeeldingslocatie: http://www.chaintech.nl/dk/products/SOCKA/images/7njs_cbox2.gif
Weet iemand of dit kan?
Hoow sorry foutje!

[ Voor 5% gewijzigd door Soen op 05-01-2003 19:42 ]

Verwijderd

Ik neem aan dat de usb en firewire kabels een standaard is en niet zomaar door chaintech is verzonnen. dus die passen vast wel ook op een andere moederbord (zolang die natuurlijk van die extra usb/firewire stekkertjes heeft).. of je dat 80port display(of hoe heet dat) aan de praat krijgt weetik niet. ik neem aan dat dat iets is wat alleen de zenith heeft.

btw hoe kan je in godsnaam een cbox te veel meekrijgen? de doos zat bij mij al propvol met een :D

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
Dat hangt er vanfaf hoe de stekkertjes worden aangesloten.

Als het gewoon via verlengkabels achter je computer op de externe aansluitingen zit (bij je i/o shild). Dan kan het :)

En als het met kabeltjes op he mobo zelf zit heb je grote kans dat het niet gaat werken :P

• Soen
thijz schreef op 05 January 2003 @ 19:47:
Dat hangt er vanfaf hoe de stekkertjes worden aangesloten.

Als het gewoon via verlengkabels achter je computer op de externe aansluitingen zit (bij je i/o shild). Dan kan het :)

En als het met kabeltjes op he mobo zelf zit heb je grote kans dat het niet gaat werken :P
Ja gaat naar me moederbord zelf!