[Studentmobiel] Geweigerd bij Debitel

Pagina: 1
Acties:

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Ik heb laatst gebruik proberen te maken van de actie van www.studentmobiel.nl waarbij je hgetvolgende kreeg:

-Siemens C45
-50 pleuro te besteden bij Bol.com
-Geen abo-kosten

De GSM hadden ze niet meer dus in plaats daarvan boden ze me 60 euro. Dat vond ik uiteraard een goede deal Ik zou alleen maar verdienen aan dit abo. Kennissen van mij hadden al wel het abo+GSM gehad. Maar ik was iets later.

Ik ging daarme akkoord, en nu krijg ik de volgende mail:
Geachte klant,

Uw aanvraag voor een Debitel O2 base abonnement is afgewezen door debitel. Wij van Studentmobiel.nl hebben hier helaas geen enkele invloed op. Voor informatie omtrent de reden van afwijzing kunt u contact opnemen met de klantenservice van Debitel op nummer 0900-3324835.

Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Jules Koekkoek
Studentmobiel.nl
Ik heb Debitel nog niet kunnen bereiken, maar mijn vriendin is ook afgewezen. Ik ben nog nooit afgewezen voor een abo. Heb 2 maanden geleden nog een T68i gehaald (zoals sommigen misschien weten).

Ik heb nu dus het gevoel dat ik hier geflest wordt en dat ik ben afgewezen, omdat ze er zlef misschien achterkwamen dat het een te goede aanbieding was.

Zijn er nog meer mensen die zomaar zijn afgewezen?

• Xandrios
  • Laatst online: 20:08
Oscar Mopperkont schreef op 05 januari 2003 @ 19:37:
Heb 2 maanden geleden nog een T68i gehaald (zoals sommigen misschien weten).

Daarom mischien? :D

't is vrij normaal dat je maar 1 abbo mag hebben...

• Oscar Mopperkont
Cutebritney schreef op 05 January 2003 @ 19:42:

[...]

Officieel heb ik er momenteel 3 op mijn naam staan.... Maar mijn vriendin 0. Dus ik heb sterk het idee dat ze op een goedkope wijze onder de aanbieding uit proberen te komen.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-08 13:43

Korakal

Up up up!

Nah... 't kunnen zoveel dingen zijn. Ik heb ook meerdere abonnementen op mijn naam staan. 2 jaar geleden heb ik een keer met een actie een dutchtone abonnement aangevraagd; ook afgewezen. Terwijl ik gewoon een Vodafone (Libertel toen) abonnement op m'n naam had staan. Daarna heb ik nog rustig bij andere providers wel abonnementen kunnen afsluiten. Waar het aan lag? Dunno...

• cûora
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09-2024
Cutebritney schreef op 05 January 2003 @ 19:42:

[...]

Onzin dus, waarom zou je er maar 1 mogen hebben? Als ik een bedrijf was zou ik zoveel mogelijk willen verkopen dus klanten met meerdere abbo's: no problem :)
Er zijn zat mensen met meerder abbo's, denk maar aan een zakelijk en een privé nummer.

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 22:57

Sebastiaan

....

ja, maar de meeste willen wel eerst zien dat je betaald en hebben daarom een termijn waarna je er meerdere mag afsluiten als je de eerste goed hebt betaald.
Zakelijk is weer een ander geval aangezien het dan op een bedrijfsnaam komt te staan en niet op een persoon.
Verder is debitel altijd al moeilijk te bereiken geweest. Als je wil dat het iets sneller geregeld wordt kan je misschien, als er een bij je in de buurt zit, naar een debitel winkel gaan en vragen of zij het kunnen navragen.

Verwijderd

cuora schreef op 05 januari 2003 @ 20:24:
[...]

Onzin dus, waarom zou je er maar 1 mogen hebben? Als ik een bedrijf was zou ik zoveel mogelijk willen verkopen dus klanten met meerdere abbo's: no problem :)
Er zijn zat mensen met meerder abbo's, denk maar aan een zakelijk en een privé nummer.
ja duh, omdat er zooooveeel betalingsproblemen zijn, daarom krijg je minpunten als je meerdere abo's hebt

• Korakal

Korakal

Up up up!

Zakelijk staat meestal niet op je eigen naam hè... die staat dan op naam van je bedrijf. Die limiet van 1 abonnement zit er inderdaad niet op; echter bij de meeste providers geldt een limiet van 3 abonnementen per particulier (zakelijk ligt dat heel anders). Op de één of andere manier wordt er echter niet altijd nauwkeurig met dat maximum omgesprongen (ja ik spreek uit ervaring, een klant van mij had 10 particuliere Telfort abonnementen, terwijl daar een harde limiet van 3 abonnementen gold |:( ).

edit:
ik moet eens sneller gaan typen :(

[ Voor 5% gewijzigd door Korakal op 05-01-2003 20:46 ]

• Oscar Mopperkont
De reden ga ik morgen achterhalen. Maar omdat mijn vriendin dus ook geweigerd is, vind ik het vreemd.

Het lijkt erop dat de actie te voordelig was voor de consument. In feite verdien je €110,- als je niet belt, dat ze er op deze manier vanaf willen komen.

Daarom vraag ik meer of er meer mensen zijn die in hun ogen onterecht zijn afgewezen.

• Korakal

Korakal

Up up up!

Oscar Mopperkont schreef op 05 januari 2003 @ 20:59:
De reden ga ik morgen achterhalen.
Ik kan je verzekeren dat het uitsluitend schriftelijk gaat; telefonisch mogen EN kunnen ze er geen informatie over geven. Dat wordt een brief schrijven....

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-07 09:11

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Kan inderdaad van alles zijn. Een vriend van mij wou een Dutchtone telefoon met abo kopen, maar dat mocht hij dus niet, omdat hij 'op de zwarte lijst stond'. :/

Bleek dat zijn zus (zelfde voorletter) al een abo had bij dutchtone.

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Verwijderd

Cutebritney schreef op 05 januari 2003 @ 19:42:

[...]

normaal?

alle telefoons van de zaak staan gewoon op me eigen naam, dit omdat het abo toendertijd veel goedkoper was en fiscaal hetzelfde bleef

• Oscar Mopperkont
Korakal schreef op 05 January 2003 @ 21:01:
[...]

Ik kan je verzekeren dat het uitsluitend schriftelijk gaat; telefonisch mogen EN kunnen ze er geen informatie over geven. Dat wordt een brief schrijven....
Het kan ook per mail :)

Ik krijg waarschijnlijk vanmiddag al antwoord. Ik ben benieuwd! Want het hebben van meerdere abo's kon volgens hun geen reden zijn, alleen als ik daar bekend zou staan als slechte betaler. Maar ik laat altijd alles via auot-incasso gebeuren, dus dat is vrijwel onmogelijk. Nooit problemen mee gehad.

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:00
veel wanbetalers in je postcode?
zou niet de eerste keer zijn dat er om die reden een abonnement wordt geweigerd.

• Oscar Mopperkont
cardinal808 schreef op 06 januari 2003 @ 10:20:
veel wanbetalers in je postcode?
zou niet de eerste keer zijn dat er om die reden een abonnement wordt geweigerd.
Ook al niet. In ieder geval lijkt dat me stug. In mijn straat zijn op 2 huizen na, alle huizen vrijstaand.... Gewoon een goede buurt, lijkt mij zo.

Maar ik wacht geduldig af, vanmiddag krijgik waarschijnlijk mijn rapport toegstuurd.
Pagina: 1