Ik heb laatst gebruik proberen te maken van de actie van www.studentmobiel.nl waarbij je hgetvolgende kreeg:
-Siemens C45
-50 pleuro te besteden bij Bol.com
-Geen abo-kosten
De GSM hadden ze niet meer dus in plaats daarvan boden ze me 60 euro. Dat vond ik uiteraard een goede deal Ik zou alleen maar verdienen aan dit abo. Kennissen van mij hadden al wel het abo+GSM gehad. Maar ik was iets later.
Ik ging daarme akkoord, en nu krijg ik de volgende mail:
Ik heb nu dus het gevoel dat ik hier geflest wordt en dat ik ben afgewezen, omdat ze er zlef misschien achterkwamen dat het een te goede aanbieding was.
Zijn er nog meer mensen die zomaar zijn afgewezen?
-Siemens C45
-50 pleuro te besteden bij Bol.com
-Geen abo-kosten
De GSM hadden ze niet meer dus in plaats daarvan boden ze me 60 euro. Dat vond ik uiteraard een goede deal Ik zou alleen maar verdienen aan dit abo. Kennissen van mij hadden al wel het abo+GSM gehad. Maar ik was iets later.
Ik ging daarme akkoord, en nu krijg ik de volgende mail:
Ik heb Debitel nog niet kunnen bereiken, maar mijn vriendin is ook afgewezen. Ik ben nog nooit afgewezen voor een abo. Heb 2 maanden geleden nog een T68i gehaald (zoals sommigen misschien weten).Geachte klant,
Uw aanvraag voor een Debitel O2 base abonnement is afgewezen door debitel. Wij van Studentmobiel.nl hebben hier helaas geen enkele invloed op. Voor informatie omtrent de reden van afwijzing kunt u contact opnemen met de klantenservice van Debitel op nummer 0900-3324835.
Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Jules Koekkoek
Studentmobiel.nl
Ik heb nu dus het gevoel dat ik hier geflest wordt en dat ik ben afgewezen, omdat ze er zlef misschien achterkwamen dat het een te goede aanbieding was.
Zijn er nog meer mensen die zomaar zijn afgewezen?