Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Palm M100] Installatie cd kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-11 16:49
Bij het opruimen is m'n Palm M100 weer boven water gekomen. Ik deed er voorheen niets mee maar nu kan ie toch interessant zijn.

De bedoeling is om de Palm te laten synchroniseren met MS Outlook 2000 (als dat al kan tenminste). Volgens de Palm website moet het kunnen maar dan heb ik naast de Palm Destop 4.1 software nog iets nodig van de installatie cd.
Die cd heb ik waarschijnlijk niet meer... ;( ;(

Heeft iemand die cd en zou die een image online kunnen zetten?
Het missende stukje voor de Outlook synch is ook al prima.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:54

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik weet niet of dit wel helemaal legaal is hoor Leader98, beetje uitkijken, want strax heb je misschien een modje die langs komt. Palm zet 'm niet voor niets, niet online.

Ik heb de Software CD wel, alleen ligt bij mijn ouders, en ben ik volgende week pas weer ofzo, dus als je er echt niet aan kunt komen, en het is niet illegaal, help ik je er uiteraard graag aan.

20*350ZO45°

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

Waarom bel je Palm nederland niet gewoon?
Kun je vast een nieuwe cd'tje krijgen...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Leader98
Even lezen Cubix... Die software heb ik natuurlijk al gedownload...

En Palm bellen gaat op zondag natuurlijk niet 8)7

Bedankt Richard! Ik laat je nog wel weten of ik van je aanbod gebruik wil maken.

Ik heb toch het apparaat legaal voor me liggen? Wat zou ik met de cd willen als ik geen Palm M100 zou hebben? |:(
Ik graaf nog even verder door m'n stuff, ik heb de Palm Mobile Internet kit ook alweer teruggevonden :) :)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wordt er om de installatieCD gevraagd als je de desktop gaat installeren? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Leader98
Nee, maar voor de synchronisatie met Outlook is er wel iets van nodig, en dat zit niet in die downloadbare desktop software...

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Je mist het programma PocketMirror van Chapura, dat staat op de cd-rom en wordt automatisch geïnstalleerd als je bij installatie van de Palm Desktop ervoor kiest om met Outlook te synchroniseren. Eventueel kun je ook Intellisync gebruiken.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Pardon, heb ik een beetje overheem gelezen!

• pven
  • Niet online
Ik heb de installatieCD van een Palm V, maar volgens mij heb je daar niet veel aan? Deze is totaal (nog niet gezipt) een Mb of 19.

PocketMirror staat idd op die CD. Mail/ICQ/MSN me ff als je iets geregeld wilt hebben. (Is dat programma trouwens niet op de Palm-site te vinden?)

[ Voor 37% gewijzigd door pven op 05-01-2003 20:36 ]

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Daar moet je inderdaad IntelliSync of beter nog Pocket Mirror voor hebben. Die eerste staat op de CD normaal en die 2e is een los verkocht programma.
Volgens mij moet IntelliSync wel los te krijgen zijn.

• pven
  • Niet online
Is het niet andersom? PocketMirror staat op de CD, maar IntelliSync niet (of is dat sinds de Palm V misschien veranderd?).

• Leader98
OK, ik heb uiteindelijk toch de cd nog boven water weten te krijgen en zoals Palm ook op de website aangeeft kan je bij installatie vanaf de originele installatie cd (en dus niet bij installatie van de Palm Desktop 4.1 software 8)7) kiezen voor synchronisatie met Outlook of de Palm software.

Morgen maar eens kijken wat er mogelijk is in combinatie met Outlook 2000.

U allen bedankt voor de medewerking. Ik zal ook Intellisync en Pocketmirror bekijken want die Palm cd is wel uit de steentijd...

• TuLPMaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-11 21:16
Ik zit nu met hetzelfde probleem, ben de cd van mijn m130 kwijt, en heb ook pocketmirror nodig om te kunnen synchroniseren met outlook 2003. Kan iemand mij helpen?

Bladiebla!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Pocketmirror
Hiervoor hoef je geen topic van 2 jaar oud te kicken.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.