if broken it is, fix it you should
data doorvoer zegt niet alles he, door de grotere data dichtheid kan die atlas gewoon wat rapper data pompen, maar laat eens een want minder sequentiele toegang op de schijven los en dan kicked de 15k3 echt de aars van de IV.
En dat heet vooruitgang, ik heb hier een seagate cheetah van 9 gieg, 10k rpm, en een atlas V (7200rpm) is ietsje langzamer, maar niet veel..
En dat heet vooruitgang, ik heb hier een seagate cheetah van 9 gieg, 10k rpm, en een atlas V (7200rpm) is ietsje langzamer, maar niet veel..
[ Voor 25% gewijzigd door maratropa op 05-01-2003 18:40 ]
seektime atlas 10kIV: 7,6 (van een 146 gb hd) en een cheaatah X15-36LP: 5,9 ms (bij 36,4 gb)
De seektime van de 10kIV bij 36,4 zal wel wat lager zijn maar de cheetah zal het dan idd winnen.
Maar ik moet zeggen dat maxtor seagate wel een poepie heeft laten ruiken.
De seektime van de 10kIV bij 36,4 zal wel wat lager zijn maar de cheetah zal het dan idd winnen.
Maar ik moet zeggen dat maxtor seagate wel een poepie heeft laten ruiken.
de seektime van de 10kIV 146gb is hetzelfde als de 36gb versie, daar zit geen verschil in.
de IV is wel een heel goeie schijf want in alle niet server testen komt hij direct iets achter de 15k.3, maar in de server benchmarks kan hij niet meekomen met de 15k schijven, want 15k schijven hebben gewoon een stuk lagere seek-time.
vergelijk maar de 2 schijven bij storage review in hun database.
de IV is wel een heel goeie schijf want in alle niet server testen komt hij direct iets achter de 15k.3, maar in de server benchmarks kan hij niet meekomen met de 15k schijven, want 15k schijven hebben gewoon een stuk lagere seek-time.
Klopt maar wat ik probeer te zeggen is dat, maxtor een mooi product heeft neergezet en ik hoop praktijk ervaringen te horengladiool schreef op 05 januari 2003 @ 20:58:
de seektime van de 10kIV 146gb is hetzelfde als de 36gb versie, daar zit geen verschil in.
Maxtor kennende is die IV nog niet tot lastig te krijgen. Hoewel het de snelste 10K disk is op dit moment ben eigenlijk meer benieuwd naar de Atlas 15K
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
ja ik dacht er ook net aan, wanneer zal maxtor met een 15k product komen. Ze lopen wel achter bij seagate en fujitsu (die komt binnenkort met de volgende generatie 15k, MAP ofzo) en IBM.
Maar de IV lijkt erug snel ja.
Maar de IV lijkt erug snel ja.
Pagina: 1