Wat moet ik hier aan doen... ze zeggen dat je hem niet makkelijk open krijgt maar ik vind het ook kut om hem naar siemens te sturen want ik vertrouw dat soort dingentjes niet echt. Maar jah als er niets anders op zit
Ik heb daar met mijn s45 ook last van. Is al 2x teruggeweest en 2x toe kwam ie terug met andere mankementen (andere toetsen die neit werken, etc)
Verwijderd
Heb ik met mijn sl45 ook last van, mijn pa heeft er ook een, en die toetsen voelde al vanaf het begin totaal anders aan...?
iig, ik heb het vooral met toetsen die je vaker gebruikt, bv menu, en naar rechts met de vierpuntsdrukgeval.
iig, ik heb het vooral met toetsen die je vaker gebruikt, bv menu, en naar rechts met de vierpuntsdrukgeval.
hmmz ik weet niet ze zeggen ook dat ik hem niet moet openmaken want dan verknoei je ook alles. Maar ik ben wel zo eentje die da ding ff open sloopt
Mijn s45 doen de toetsen en het soms ook niet goed. en met mijn s35 had ik nooit problemen. ik denk over het algemeen als het nieuwe is is het minder goed. Hmmm tja kan er ook niks aandoen