DPC Unreal Tournament TEAM!

Pagina: 1
Acties:

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-05 21:59

aKra

Intentionally left blank.

Topicstarter
OK, nadat ik een paar reply's las zag ik dus dat echt iedereen een team wilt, ik weet niet of er al een bestaa maarja, als je wilt joinen mail dan even nander@euronet.nl je UT nick, je verbinding, je pc enzow, zodat ik een m00 page kan maken. Je krijgt dan van mij zo snel mogelijk antwoord, als UT team weet ik nog niet wat we allemaal gaan doen enzow maar ik ben in voor Instagib en CTF... :) (zeg ook ff in je mail wat jij het leukste vind)

Bitfreak

Intentionally left blank.

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Gemailt :)

Verwijderd

Heel leuk hoor zo'n UT team maar kan er ook een Quake team gevormd worden. Aangezien er nog wel een verschil zit tussen bijde spellen. Ik vind namelijk dat Unreal sucks (het is zo houterig). Q3 rulez. Het kan natuurlijk ook een combinatie worden van een Q3 en UT team

Verwijderd

Als er ooit Quake II wordt georganiseerd kom ik graag ff helpen =)

UT en Q3 speel ik niet. Waarom niet? geen idee :)

Verwijderd

uh Quake 2 vindt ik ook best hoor als het maar geen unreal tournament is (dit is en tevens een test van mijn eerste post in BeOS met Opera) winblows sucks

Verwijderd

Misschien een actionquake team. Daarvan zitten er ook flink wat bij DPC. :)

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-05 10:56
Bitfreak, zou je de volgende keer aub gewoon op je eigen post willen replyen, dat maakt het er wat overzichtelijker op als je dus niet nog een 2e topic opent voor hetzelfde onderwerp.

Nu heb ik die andere dus maar dicht gegooit zodat iedereen hier kan reageren, maar probeer de volgende keer dus gewoon ff door te praten in het andere topic.

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:59

Flapmo

and back is gigi!

Me mail komt d'r an :)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

semsite,

oh ja... en BeOS met Opera is lekker :)
(dattie niet tot het eind van de pagina wil laden en zo :P)

Join TeamBVD!

Verwijderd

ja, tweakers komt inderdaad een niet echt schitterend op je beel dmaar jah. Je moet toch(windblows is ook niet alles) wat het is weer wat anders. Na mijn examens ga ik maar weer eens linux er op zetten dat toch veel sneller grazen en dan heb ik weer nestcape
Pagina: 1