Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] muismod -> witte led !

Pagina: 1
Acties:

• J-rom
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 13:58
* J-rom heeft samen met L-ge witte leds in onze muizen gezet. Dat het met blauw mogelijk is, met rood en met groen wisten we al. Maar wit leek ons ook wel leuk. Het werk op mijn Dual optical goed, en op L-ge's Mouseman wheel ook.

en uiteraard:

pics :)

Allebei naast elkaar :)
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/theo.geleijn/muis1.jpg
Closeup van de dual:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/theo.geleijn/muis2.jpg
Fel!
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/theo.geleijn/muis3.jpg
het lijkt blauw door de blauwe behuizing maar het is wit 8)
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/theo.geleijn/muis4.jpg

btw: L-ge's trust familie c@m maakt niet de meest mooie plaatjes :)

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Nee, ik zou het idd met een digicam proberen :)
ik heb een blauwe led in mn logitech optical wheel dinges 8)

• J-rom
insan1ty schreef op 05 januari 2003 @ 17:29:
Nee, ik zou het idd met een digicam proberen :)
ik heb een blauwe led in mn logitech optical wheel dinges 8)
dat hadden we gedaan als we er 1 hadden :).. btw.. die trust IS een digicam.. echter wel 1 uit de ondeste kaste >:)

Verwijderd

mijn MX 500 Krijgt een geel lampiej al sde leds van IA binnen zijn :P

• PingOvercrash77
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-10 13:25
nice, kan je ook pics maken van de binnenkant van je dual want die heb ik ook :)

-=- specs mp3pc -=- specs server -=- specs workstation -=-

• J-rom
Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 17:43:
mijn MX 500 Krijgt een geel lampiej al sde leds van IA binnen zijn :P
Ow dat is ook best strak denkik.. maar past dat bij de zwarte kleur van je MX500?

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Man, Ik kan echt neit w88 op die leds van de IA, ik moet echt TE veel modden :P

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

J-rom schreef op 05 January 2003 @ 17:31:
[...]

dat hadden we gedaan als we er 1 hadden :).. btw.. die trust IS een digicam.. echter wel 1 uit de ondeste kaste >:)
nee, dat durf ik toch echt geen digicam te noemen ;) :P
Maareuh, nette mod hoor :)

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Verwijderd

zuigt dit niet enorm veel stroom ?

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 12:55
Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 17:53:
zuigt dit niet enorm veel stroom ?
Waarom zou dat? Een witte/blauwe/rode/paarse LED gebruikt meestal gewoon 20mA hoor...

Leuk gedaan trouwens, wil het met UV gaan doen op een zwarte muismat waar met "onzichtbare" UV inkt is op getekend. Hoop dat het gaat werken hier, ik heb weleens gelezen dat UV beetje uit het bereik van de fotocellen ligt.

Verwijderd

Benadski schreef op 05 januari 2003 @ 18:38:
[...]

Waarom zou dat? Een witte/blauwe/rode/paarse LED gebruikt meestal gewoon 20mA hoor...

Leuk gedaan trouwens, wil het met UV gaan doen op een zwarte muismat waar met "onzichtbare" UV inkt is op getekend. Hoop dat het gaat werken hier, ik heb weleens gelezen dat UV beetje uit het bereik van de fotocellen ligt.
Ik heb nog zo'n onzichtbare merkstift en mijn muis word me optical led wit en daarachter komt een UV led, dat gescheiden is door een stukje fluo oranje plastic

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:38
Ik heb een Logitech Wireless Optical Desktop, in mijn muis wil ik ook wel een blauwe of witte led. Maar welke sterkte zit er al in. Welke moet ik dus ongeveer hebben. De maat, stroomsterkte, spanning, de hoeveelheid licht die dat ding moet geven. Dat wil ik even weten. Dan ga ik ook maar een beginnen. Zal mijn mod Zwart / Grijs / Blauw worden .. of toch Zwart / Grijs / Wit :P

• DaMinD
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-11 21:14

DaMinD

Leeg

Mijn rode led's in mijn muizen zijn ook nog steeds mooi. Waarom een andere kleur ?

Verwijderd

Witte leds...... jaahh 't ziet er wel ill uit!!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

sweet dude

• J-rom
Maeslant schreef op 05 januari 2003 @ 19:03:
Ik heb een Logitech Wireless Optical Desktop, in mijn muis wil ik ook wel een blauwe of witte led. Maar welke sterkte zit er al in. Welke moet ik dus ongeveer hebben. De maat, stroomsterkte, spanning, de hoeveelheid licht die dat ding moet geven. Dat wil ik even weten. Dan ga ik ook maar een beginnen. Zal mijn mod Zwart / Grijs / Blauw worden .. of toch Zwart / Grijs / Wit :P
hmm nou... in mijn geval zijn het geloof ik 5000 cmd leds, ik heb ze van iemand anders die ze gratis kon krijgen, we hebben dus gewoon geprobeerd. Als je gewoon de oude leds bewaard kun je deze gemakkelijk weer terugzetten mocht het mislukken. Je moet er vooral voor zorgen dat ze fel genoeg zijn.

Verwijderd

Dit wil ik dus ook gaan doen en ik heb mijn muis open gemaakt zie hier Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~fjzeel/foto3.jpg maar hoe heb je het ledje eraf gehaald ? precies bij het hoekje ? en gewoon met een kleine soldeerpen eraan ??

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-11 00:42

EMP

Krulloos!

Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 22:22:
Dit wil ik dus ook gaan doen en ik heb mijn muis open gemaakt zie hier [afbeelding] maar hoe heb je het ledje eraf gehaald ? precies bij het hoekje ? en gewoon met een kleine soldeerpen eraan ??
Hey man, resize eens ff, de hele opmaak gaat er aan, dat doe je door ipv:
code:
1
img=http://home.kabelfoon.nl/~fjzeel/foto3.jpg[/img]

neer te zetten:
code:
1
[img=600,400]http://home.kabelfoon.nl/~fjzeel/foto3.jpg[/img]

Dan ziet het er dus zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~fjzeel/foto3.jpg
Schnappie?

BTW. Welkom op GoT! :)

[ Voor 3% gewijzigd door EMP op 06-01-2003 01:07 ]

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Verwijderd

Hmm... het word dus tijd dat ik al mijn led's uit mijn opticals ga vervangen.. En dat zijn er nog al wat.... (2x dual optical, 2 gewone logitec optical, en mini muis met 2 led's) Dat word 9x witte led aanschaffen...... Of toch maar blauw doen. ......... Of blauw wit????

Verwijderd

IK vind dat ledjes modden maar nutteloos hoor, maar ach... wie ben ik... |Ik laat iig me rooie ledje lekker zitten in me M-RR63.

• Kawaii
  • Niet online
Ik vind wit net niks in een muis, ik heb hier drie blauwe muizen liggen en een rooie. Want die met rooie led is draadloos en dan vreet ie stroom als ik er een blauwe inzet. (weet ik uit ervaring) :)

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-11 20:46
ik heb ooit eens een rooie LED in mijn microsoft muis vervangen voor een blauwe, dat heb ik geweten ook want de muis deed helemaal niks meer. Ik denk dat de blauwe te fel was ofzo voor de fotocel om het te zien, ik heb er verder niet zoveel verstand van maar de muis kon ik weggooien |:(

Rookworst zonder R is ook worst.

Verwijderd

Gewoon van af blijven dus van die zooi.... wist nie dat er nog tweakerende medemensen waren die nog muizen met draden eraan gebruikten...

• PingOvercrash77
  • Laatst online: 18-10 13:25
Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 12:41:
IK vind dat ledjes modden maar nutteloos hoor, maar ach... wie ben ik... |Ik laat iig me rooie ledje lekker zitten in me M-RR63.
Je bent een tweaker of je bent het niet he :/

-=- specs mp3pc -=- specs server -=- specs workstation -=-

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 15:46:
Gewoon van af blijven dus van die zooi.... wist nie dat er nog tweakerende medemensen waren die nog muizen met draden eraan gebruikten...
Why? Ik denk dat de meeste tweakers zelfs een muis hebben met draad eraan. Ikzelf b.v. heb vandaag een MX500 opgehaald, (perfect ding btw) en daar zit ook een kabel aan. Kabel heeft ten opzichte van geen kabel nog steeds voordelen.

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:52

spacy

+++

ja ik moet met mijn kabelmuisje wel behoorlijk vaak de accutjes wisselen,
en de ergenis en de duurdere prijs daarvan vindt ik nu na een paar maand gebruik toch belangrijker dan het gemak van geen draadje meer hebben.

• Jeanious
  • Laatst online: 02-01-2023
Dit lag bij mij ook al heel lang in de planning, maar het is nog steeds w88 op de IA met LED's ik word blauw een beetje zat en volgens mij werkt wit ook veel beter.

Asus A8N32-SLI Del. | AMD Athlon 64 X2 4400+ Toledo @ 2,7 GHz @ Zalman 9500 | Corsair TwinX 2048 PC 3500LLPRO @ 450 (2-2-3-6) | 1,6 TB Maxtors | 1x Club3d GF7800GTX 256 MB DDR3 (430/1200 @ 500/1400) | Samsung 205BW en 26" Mycom LCD TV

Pagina: 1